mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megjelent a VG ADÓ 2020 különszám
2020-01-02 14:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A hasonló kiadványoktól eltérő módon nem csak az adótörvényeket, hanem a változások jogalkotói indokait, s piaci szakértők értékelését is tartalmazza a Világgazdaság VG ADÓ 2020 kiadványa.

A VG ADÓ 2020 a Pénzügyminisztérium szakmai támogatásával, a minisztérium és a Magyar Könyvvizsgálói Kamara közös lapja, a SZAKma (Számvitel, Adó, Könyvvizsgálat) különszámaként jelent meg.

"A kiadvány tervezése során különösen fontosnak tartottuk, hogy a minisztérium és a piaci szervezetek, adótanácsadók, könyvvizsgálók között az elmúlt években kialakult szakmai együttműködés a VG ADÓ 2020 oldalain is megjelenjen, ezért kértük fel a legnagyobb tanácsadó cégek képviselőit, hogy a jogszabály-változásokról kifejtsék a véleményüket, s ők is felhívják a figyelmet a fontosabb változtatásokra a hasábokon. Örülünk, hogy több komoly adótanácsadó cég, így többek között a Deloitte, KPMG, RSM, partnerünk lett ebben a kísérletben" - mondta a megjelenés kapcsán Deák Bálint, a Világgazdaság főszerkesztője.

A szerkesztők számára a másik kihívás az volt, hogy a kiadvány a teljes hatályos joganyagot felölelje, így a készítők bevárták a járuléktörvények végszavazását is. Ezzel a kiadványt használó adótanácsadók, könyvelők, pénzügyi ügyintézők számára egy helyen érhető el valamennyi év végi jogszabály-módosítás. A változtatások megértését táblázatok, grafikonok is segítik.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!