mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Vogue Australia új weboldala digitális luxust nyújt olvasóinak
2020-01-03 13:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Vogue Australia elindította az átalakított weboldalát, amelynek célja, hogy a nyomtatott termék luxusát és eleganciáját digitálissá tegye.

Az új vogue.com.au a tartalmat és a képeket koncentrálja és új prémium hirdetési elhelyezéseket kínál a hirdetők számára.

"A Vogue Australia 60. évfordulója idei ünnepségének részeként a márka, a tartalom és a legfontosabb ügyfeleink jövőjébe fektetünk be" - mondta Edwina McCann, a főszerkesztő.

"Az új vogue.com.au elindításával egy gyönyörű és gazdagított weboldalt kínálunk közönségünknek, amely a következő évtizedbe vezet majd bennünket."- McCann hozzátette, hogy a kiadvány a Vogue anyavállalatával, a Conde Nast International-el együtt dolgozott az újratervezés során, a Vogue márka új globális tervezési rendszerének elemeit felhasználva.

"Ennek eredményeként a Vogue Australia most közös vizuális narratívát oszt meg világszerte.
"Ausztrália az első engedélyezett piac a világon, amely elfogadta az új Vogue stílust."

A Vogue VIP tagsági programot és a márka eseményeit beépítették a webhelybe, míg a Vogue szerint a hirdetők több mint márka- és tartalomintegrációs lehetőséggel férnek hozzá, mint valaha, valamint új prémium hirdetési elhelyezésekhez, amelyek a közönséget nyomtatott és digitális formában érik el.

"Azt szeretnénk biztosítani, hogy közönségünk a lehető legjobb élményben részesüljön a Vogue Australia fogyasztásakor, bármelyik csatornán. - mondta a News Prestige Network menedzsere, Stuart Fagg. Majd hozzá tette, a következőt, hogy "Ezzel az új webhellyel megemeljük a digitális élményt."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!