mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
The Economist előfizetések számát fellendíti a közösségi média
2020-01-03 16:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az elmúlt hat hónapban a The Economist közösségi média stratégiájának középpontjában visszahívta az embereket az oldalra, hogy feliratkozzanak.

Mióta megváltoztatta stratégiáját The Economist azzal, hogy a forgalmat a közösségi médiáról visszavezeti a saját oldalára, ahol az emberek regisztrálhatnak és végül feliratkozhatnak, ezzel a lépéssel a kiadó havi referenciaforgalmat növelt 180%-kal a közösségi média platformjain. Most, a webhely forgalmának körülbelül egyharmada szociális platformokból származik - mondta Kevin Young, a The Economist társadalmi vezetője, bár nem volt hajlandó megosztani konkrét számadatokat arról, hogy hány előfizetőjük van.

A változás azzal jár, hogy egyre több kiadó előnyben részesíti a közvetlen olvasói bevételek szabályszerűségét a digitális hirdetési piac ingadozása mellett, amit a külső webhelyek nyomon követését lehetővé tévő sütik eltűnése, az adatvédelmi előírások szigorítása mellett könyvelt el a közönség. Most a kiadók minden erejükkel az alapvető stratégiai célok elérését kívánja elérni. Az Economist számára, amely mindig a tartalomért fizetett, és így régen átalakította alapvető kohorszját, a kihívás a növekedés és a megtartás fenntartása.

Az áttételi forgalom növekedése nagyrészt annak köszönhető, hogy növekszik a csapat mérete, a tartalom outputja, és részletesebb megközelítést alkalmaznak arra, hogy miként állítják fel újra a közösségi platformokon a népszerű tartalmakat, figyelembe véve az előfizetéseket. Korábban a The Economist megközelítése az volt, hogy több tartalmat osszon meg a közösségi médiában, ahelyett, hogy arra a tartalomra összpontosítson, amely a legtöbb webhelylátogatást eredményezte.

"A cél az volt, hogy jobban bemutassuk az újságírásunkat a közösségi médiában azáltal, hogy összehozzuk a tartalmat és a tehetségeket az egész sajtóteremben, és mozogjunk egy teljesen integráltabb digitális stratégia felé" - mondta Young.

Ahelyett, hogy a különböző szerkesztők különböző platformon jelennének meg, a kiadó a 10 társadalmi szerkesztő munkáját kombinált össze az összes platformon. További 10 alkalmazottnak szociális kiküldetése van szélesebb körű feladataik részeként.

A közgazdász közelebbről vizsgálja a jól teljesített tartalmat, például a vezetők és az összefoglalók szakaszait, amelyek a hét öt legfontosabb történeteit fedik le, és mélyebben belemerülnek egy adott témába. Az éghajlat-változás eligazítása az elmúlt hat hónapban hozta létre a legtöbb előfizetést digitális kimenetéből.

"Ezek az adatok segíthetnek abban, hogy döntéseinket megválaszoljuk, mely cikkeket meglepjük, vagy amelyek magasabb rotációs irányba kerülnek a társadalmi output ütemezésekor" - mondta Young.

A fő hangsúly az Instagram, ahol a kiadónak 4,4 millió követője van, azaz a közösségi platformok közül a legalacsonyabb. A kiadó áprilisban komolyan kezdte emelni az Instagram bejegyzéseit. Szeptember óta az The Economist heti mintegy 50 hozzászólást tesz közzé, márciusban ez közelebb esett a négyhez, a SocialBlade adatai szerint. Ez az elmúlt hat hónapban több, mint egymillió követő felbomlását eredményezte. Októberben a Instagram-fiók először húzta ki a LinkedIn-t, hogy először küldje el havi áttételét.

Korábban The Economist megközelítése az volt, hogy több társadalmi tartalmat osszon meg a felhasználók érdekében, az újságírást tekintve a legerősebb értékesítési pontnak. 1,6 millió digitális és nyomtatott előfizetővel rendelkezik, ebből a 790 000-ből digitális előfizetésük van, mondja az Audit Iroda. A versenyképesebb előfizetési környezetben a közösségi média tartalma stratégiai szerepet játszik, és ösztönzi az előfizetőket. A The Economist a YouTube segítségével is felhívja az előfizetőket, a Google Digital News Initiative által finanszírozott projekt részeként, ahol a videó elbeszélés visszaadja az embereket az Economisthez, ahol feliratkozhatnak, hogy többet hallhassanak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!