mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Podcasttel erősít a Street Kitchen
2020-01-29 11:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A videós tartalmak, gasztronómiai kiadványok és az applikáció mellett saját podcast-formátummal jelentkezik a gasztrocsapat a 2020-as évben.

Már az összes nagy applikációs áruházban, valamint digitális zenei szolgálatónál (SoundCloud, Spotify, Apple Podcast) elérhető a Street Kitchen csapatának podcast-sorozata, amely hetente újabb és újabb tartalommal jelentkezik. Az adásokban a legérdekesebb és legvéleményesebb gasztrotémák kerülnek célkeresztbe a kávé történetétől, kávézási szokásoktól kezdve, egészen a kiváló pizza titkának megfejtéséig. A beszélgetéseket a Street Kitchen újságírói vezetik, akik nemcsak a hazai gasztronómia jeles képviselőit invitálják meg, de olykor a tudomány oldaláról, szakértők bevonásával is igyekeznek minél alaposabban körüljárni egy-egy témát. "Egy ideje már fontolgattuk, hogy elindítjuk a podcastet, hiszen vannak olyan témák, amelyeket nem lehet egyetlen cikkben kivesézni. Ahogy vannak olyan meghatározó személyiségek a gasztronómiai életben, akiknek a pályája, munkássága önmagában is rendkívül érdekes, példaértékű. Így őket is szeretnénk bevonni, még jobban megismertetni a hallgatókkal" - árulta el Fördős Zé, a Street Kitchen szakmai vezetője.

A podcast-adásokban számtalan érdekes téma kerül majd kifejtésre. "Érintjük majd a fenntarthatóságot, körüljárjuk a vegánság témakörét, de a borászok világába is belekóstolunk majd. Bízunk benne, hogy a hallgató is úgy érzi majd, mintha ő is ott ülne velünk, "részese lenne" a beszélgetésnek. Éppen ezért biztatunk mindenkit, hogy - ha kedve tartja - szóljon hozzá a témákhoz vagy épp vessen fel egy új gasztrotémát a Street Kitchen közösségi oldalain, amit a podcastben tovább fejtegethetünk majd" - árulta el a gasztro-beszélgetések egyik műsorvezetője, Kalas Györgyi.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!