mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elismerésben részesült a Kaspersky
2020-01-30 12:08 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Rangos elismerésben részesült a Kaspersky színvonalas partnerprogramjáért a Canalys elemző cég "Worldwide Vendor Benchmark" értékelésében.

A 2019. november 1-i eredmények szerint a vállalat lett a legjobb kiberbiztonsági szállító a viszonteladói csatornát vizsgáló elégedettségi felmérésben, miután másik 10 kiberbiztonsági szállítóval összehasonlítva a legmagasabb pontszámot érte el az összesítésben (75,8%).

A Canalys egy világszerte elismert független elemző cég. Az általuk készített "Worldwide Vendor Benchmark" viszonteladói csatornát vizsgáló értékelés azzal kapcsolatban ad támpontot, hogy mely szállítók nyújtják a legjobb szolgáltatást az egyes szektorokban (többek között például a kiberbiztonsági területén) a szolgáltatási jellemzők alapján. Az értékelés objektív módon hasonlítja össze a viszonteladói partnerprogramokat, azt vizsgálva, hogy milyen teljesítményt nyújtanak a szállítók az egyes kulcsfontosságú kategóriákban.

A Canalys az elmúlt 12 hónapra vonatkozóan általános teljesítményjavulást mért a Kasperskynál, miután a vállalat az előző évhez képest +7,7%-os pontszámnövekedést ért el. Az elemző cég "Worldwide Vendor Benchmark" értékelése szerint a Kaspersky ezúttal a következő kategóriákban érte el a legmagasabb pontszámokat: termékelérhetőség és kiszállítás (83,7%), valamint az együttműködés gördülékenysége (78,4%).

Az előző évhez képest a legnagyobb növekedést az akkreditációs és specializációs programok terén mérték (+9,9%). A vállalat emellett a partnerek kezelése (+8,7%), valamint az árrés-megőrzés és a jövedelmezőség (+8,7%) területén is hatékonyságjavulást ért el.

A Kaspersky folyamatos erőfeszítéseket tett az új partnerek megnyerése érdekében, továbbá azért is, hogy még több előnyt kínálhasson már meglévő és új partnereinek. E prioritások kezelését szolgálta többek között az új "Kaspersky United" partnerprogram bevezetése is 2019 elején. A Kaspersky United segítségével a programban részt vevő partnerek pénzre válthatják szakismereteiket és számos előnyre tehetnek szert a Kasperskyvel való együttműködésnek köszönhetően, sőt, tovább növelhetik szakértelmüket, oktatásban részesülhetnek, és marketing lehetőségek is megnyílnak előttük.

"A tény, hogy a Canalys viszonteladói csatornát vizsgáló elégedettségi felmérésében kiérdemeltük a rangos legjobb kiberbiztonsági szállítói elismerést, megerősít bennünket abban, hogy jó döntést hoztunk, amikor a partnerprogramunk fejlesztéséről és az abba való befektetésről határoztunk. A célunk nem csak az, hogy kielégítsük a partnereink igényeit, hanem a felhasználói élményt is tovább kívánjuk javítani, és ösztönzőket szeretnénk kínálni a velünk való együttműködéshez. Ezzel biztosíthatjuk a színvonalas szolgáltatások nyújtását, és elérhetjük, hogy partnereink megbízható kiberbiztonsági szállítóként tekintsenek ránk. A program soron következő jelentős fejlesztéseit 2020 elején jelentjük be" - mondta Alekszander Mojszejev, a Kaspersky üzleti igazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!