mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Insomniával újul meg a KÖKI Terminál
2020-02-13 10:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A KÖKI Terminál a közelmúltban került új tulajdonoshoz, és híradásokból az is kiderült, hogy a tervek szerint teljesen megújul majd a gigantikus bevásárlóközpont.

A KÖKI a küszöbön álló relaunch-hoz új ügynökséget is választott: az Insomniával az év elején kezdték meg közös munkájukat.

A KÖKI Terminál életében hamarosan egy új fejezet kezdődik a mintegy 6 milliárdos felújítás eredményeképpen. Többek között megújulnak a boltok, a tetőkert és olyan új, eddig hiányzó szolgáltatások jelennek majd meg, mint például a mozi. Ezek miatt szükségesnek éreztük, hogy a bevásárlóközpont kommunikációját is teljesen új alapokra helyezzük, amihez a feladatok mennyisége és sokszínűsége miatt egy olyan közepes méretű, de full service ügynökségre volt szükségünk, akinél kiemelt figyelmet kapunk és nem veszünk el a többi nagy ügyfél között. Így esett a választásunk az Insomniára - nyilatkozta Bárány Kristóf, a KÖKI új tulajdonosa, az Adventum International alapító partnere.

Az Insomnia full service ügynökségként támogatja a megújuló KÖKI-t, ami magában foglalja a stratégia tervezési folyamatokat, az arculattervezést, a kampányok kreatív fejlesztését, a teljeskörű digitális feladatokat, a PR támogatást, a rendezvényszervezést és az üzemszerű kommunikációs feladatokat a relaunch-ig - mondta el Misinszki Ákos, az Insomnia Reklámügynökség ügyvezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!