mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Vodafone nőnapi kampánya
2020-03-06 11:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Vodafone idén nőnap alkalmából bejelentette, hogy a családdá válás kiemelten fontos időszakában 16 hetes fizetett szabadságot biztosít a szülői szabadságot igénybe vevő fél partnere számára is.

Ha az anya veszi igénybe a szülési szabadságot, akkor az apa részére, ha az apa veszi igénybe a szülési szabadságot, akkor az anya részére. A program célja, hogy mindketten otthon lehessenek életük egyik legfontosabb feladatánál. A Magyarországon idén nyáron induló program keretében a többlet kedvezményt akár örökbefogadó szülők is igénybe vehetik.

2025-re a Vodafone szeretne lenni a világ legjobb munkahelye a nők és a férfiak számára egyaránt - így szól a vállalat ambiciózus, globális célkitűzése a következő öt évre. A Vodafone Magyarország március elején jelentette be legújabb esélyegyenlőségi kezdeményezése hazai elindítását, amelynek keretében az újdonsült családoknak nyújtanak nem mindennapi támogatást.

A vállalat esélyegyenlőségi programjai során minden kollégának azonos lehetőségeket kínál a karrier és a családi élet terén egyaránt. A Vodafone ennek érdekében idén júliustól a szülői szabadságra távozó fél partnere számára is - amennyiben az anya veszi igénybe a szülési szabadságot akkor az apa részére, ha pedig az apa van otthon a babával, akkor az anya részére- 16 hét, 100 százalékos fizetett szabadságot biztosít gyermekük születését követően. A vállalat mindezeken felül a szülési szabadságon lévő kollégái juttatását kiegészíti a gyermekgondozási támogatás és a szülési szabadság előtti munkabér különbözetével. A program célja, hogy senkinek se kelljen lemondania az együtt töltött időről a gyermek születését követő érzékeny időszakban. A kezdeményezés feltételei vonatkoznak az örökbefogadó szülőkre is.

Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta, a vállalat is felismerte azt a problémát, amelyre az elmúlt évek kutatásai felhívják a figyelmet: míg a nők a karrierjükben érezhetik úgy, hogy nem tudják igazán megmutatni, mire képesek, addig a férfiak ugyanezt élhetik át, amikor bővül a család. "4 gyermekes anyukaként és vállalatvezetőként pontosan tudom, milyen sok múlik azon, ha egy munkahely támogatóan áll a családalapításhoz, és nem várja el, hogy az ember kompromisszumot kössön a szakmai fejlődése és a magánélete között. Mi a Vodafone-nál hiszünk abban, hogy mindenkit azonos lehetőségek illetnek meg" - mondta a vállalatvezető.

A Vodafone cégcsoport nem először áll ki a nők és férfiak közötti egyenlőségért, számos globális kezdeményezést vezettek már be a munka és a családi élet egyensúlyának fenntartása érdekében. Ezek egyike a 2017-ben ReConnect néven, Magyarországon is bevezetett nők munkaerőpiacra való visszatérését segítő program, amelynek keretében már vezetői tapasztalattal rendelkező, többségében női munkavállalókat hívnak vissza a munka világába, akiknek gyermekvállalás vagy vállalkozói tevékenység miatt évekig szünetelt a karrierje. A visszailleszkedést képzésekkel és rugalmas munkaidős lehetőségekkel is támogatják.


A Vodafone nőnapi kampányáról:

Sok más nyelvvel ellentétben a magyar nem tesz különbséget a nemek között: "Ő" lehet nő és férfi is. A Vodafone is az egyenlőségben hisz. A vállalat vallja, hogy a lehetőségek mindenkit megilletnek, legyen szó munkáról vagy családi életről.

A Nők Lapja nőnapi számát egy különleges megoldással "Ők Lapjává" varázsolta a Vodafone, hogy ezzel is felhívja a figyelmet a magyar nyelv különlegességére, valamint a vállalat esélyegyenlőségi törekvéseire.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!