mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Maros András az Isobar új kreatívigazgatója
2020-03-12 09:24 [Marketinginfo.hu]

Maros András személyében új kreatívigazgató dolgozik az Isobar, a Dentsu Aegis Netwok digitális marketingügynöksége csapatában.

Andrást huszonöt évvel ezelőtt vették fel első munkahelyére (Young & Rubicam) kezdő szövegírónak - egy ÉS-ben publikált novella alapján. Copywriterként megfordult az EURO RSCG-nél és az Ogilvynél, majd visszatért a Young & Rubicamhez, ahol hazai és nemzetközi fesztiválokon díjazott kampányokat készített a Borsodinak.

A Lowe GGK már kreatívigazgatói pozícióval kereste meg; itt a Stella Artois kelet-európai kampányai mellett több Unilever termék nemzetközi koordinációjáért felelt négy éven át. A Laboratory Ideas kreatívigazgató-helyetteseként sikeres Budapest Bank ("Emese") és UPC ("Szerelők") kampányokban vett részt, majd ismét kreatívigazgatói posztot töltött be, ezúttal a Mitónál.

Mielőtt 2018-ban a budapesti Saatchihoz került, évekig szabadúszó kreatív és stratégiai tanácsadóként dolgozott különböző ügynökségeknek és saját ügyfeleinek. A Saatchinál kizárólag pelenkákkal volt dolga, illetve egy alkalmazással, aminek kizárólag pelenkákkal van dolga: azt a nemzetközi szövegírói csapatot vezette, amelyik a globális Pampers alkalmazás, és minden hozzá köthető digitális kommunikáció szöveges tartalmát állítja elő.

Maros András reklám mellett irodalommal és színházzal is foglalkozik: eddig nyolc prózakötete, több száz irodalmi publikációja jelent meg, valamint számos bemutatott színpadi mű és filmforgatókönyv szerzője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!