mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Maros András az Isobar új kreatívigazgatója
2020-03-12 09:24 [Marketinginfo.hu]

Maros András személyében új kreatívigazgató dolgozik az Isobar, a Dentsu Aegis Netwok digitális marketingügynöksége csapatában.

Andrást huszonöt évvel ezelőtt vették fel első munkahelyére (Young & Rubicam) kezdő szövegírónak - egy ÉS-ben publikált novella alapján. Copywriterként megfordult az EURO RSCG-nél és az Ogilvynél, majd visszatért a Young & Rubicamhez, ahol hazai és nemzetközi fesztiválokon díjazott kampányokat készített a Borsodinak.

A Lowe GGK már kreatívigazgatói pozícióval kereste meg; itt a Stella Artois kelet-európai kampányai mellett több Unilever termék nemzetközi koordinációjáért felelt négy éven át. A Laboratory Ideas kreatívigazgató-helyetteseként sikeres Budapest Bank ("Emese") és UPC ("Szerelők") kampányokban vett részt, majd ismét kreatívigazgatói posztot töltött be, ezúttal a Mitónál.

Mielőtt 2018-ban a budapesti Saatchihoz került, évekig szabadúszó kreatív és stratégiai tanácsadóként dolgozott különböző ügynökségeknek és saját ügyfeleinek. A Saatchinál kizárólag pelenkákkal volt dolga, illetve egy alkalmazással, aminek kizárólag pelenkákkal van dolga: azt a nemzetközi szövegírói csapatot vezette, amelyik a globális Pampers alkalmazás, és minden hozzá köthető digitális kommunikáció szöveges tartalmát állítja elő.

Maros András reklám mellett irodalommal és színházzal is foglalkozik: eddig nyolc prózakötete, több száz irodalmi publikációja jelent meg, valamint számos bemutatott színpadi mű és filmforgatókönyv szerzője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!