mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Aktualizáld az online marketinged!
2020-03-20 10:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Stagnáló területe szinte egy szakmának sincs.

Azonban ha versenyt kéne hirdetni, hogy mi az a tevékenység, amire legerőteljesebben jellemző a folyamatos megújulás, és ahol a meglévő tudást szinte napi szinten aktualizálni kell, azt bizony az online marketing nyerné!

Engedd el a rutint!

A fokozott maximalizmus számos vállalkozónak ismérve, és sok esetben kifizetődő a precíz tökéletességre való törekvés. Azonban azt gondolni, hogy az online marketing tevékenysége végezhető perfekcionista szemlélettel, az már inkább illúzió, mintsem reális törekvés. Ráadásul a keresőoptimalizálás, SEO, AdWords kampányok algoritmusainak hálója olyan mértékű átalakuláson megy át és fejlődik, hogy alapvetően kudarcra ítélt, ha egy egyszer bevált módszert próbálunk folyamatosan ismételni, mondván, már egyszer bizonyította a sikerességét. Ezen a területen a változás az egyetlen állandó tényező, és ha nem követjük napi szinten a fejlődését, és annak megfelelően nem próbálunk mindig új megközelítést alkalmazni, akkor a siker sem fog a várt mértékben bekövetkezni!

A tökéletes marketingkampányhoz nincs recept

Bár a tökéletes marketingkampányhoz nem vezet jól bevált módszer vagy egyenes út, mégis el lehet érni, hogy eredményes, jól működő stratégiát kapjunk, mely diadalt hoz. Tudnunk kell azt is, hogy több út vezethet a sikerig, nem kell azt hinni, hogy egyetlen lehetőséget kell megtalálni az elvárt eredményhez.

Legnagyobb hiba az online marketingben

Sok esetben előfordul, hogy annyira közelről szemléli valaki a saját munkáját - mondhatni annyit foglalkozott már egy projekt minden részletével -, hogy sokkal nehezebben veszi észre azt a hibát, amit valaki azonnal kiszúrna (függetlenül attól, hogy először nézett rá az aktuális műre).

Ha most közvetlenül az online marketing kampányokra fókuszálunk, itt is elmondható, hogy néha elég csak egy külső szemlélőnek ránézni a tervekre. Akár ilyen esetben is hatékony és azonnali segítséget tud jelenteni egy profi csapat. Persze, ha átfogó megoldást keres valaki, hogy a legegyszerűbben jusson el a sikerig, akkor is a szakértő gárda a legjobb megoldás. A Drive Online Marketing csapat oldalán a legkiválóbb szakemberek sorakoznak fel.

A kis cégeknél is népszerű az online marketing

Felejtsük el, hogy a nagy cégek kiváltsága a széles körű online marketing. Mivel ez pontosan az a terület, ahol meghatározott büdzsével indul valaki, véletlenül sem kell azt gondolni, hogy nagyobb összeg nélkül lehetetlen a szakavatott indulás. Miért van ez így? Gondoljunk csak a Google vagy a közösségi média felületek lehetőségeire. Meg kell találni a célpiacunkat, és hozzájuk kell szólni. Ha ez megvan, akkor kis költségvetéssel is számíthatunk eredményre, a befektetésünk rövid úton megtérül. Ehhez viszont tudatos beállítások szükségesek.

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!