mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tovább szólhat a debreceni Campus Rádió
2020-03-04 12:24 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az NMHH Médiatanácsa a szolgáltató kérésére öt évvel meghosszabbította a debreceni FM90 Campus Rádió szolgáltatójának jogosultságát és nyertest hirdetett egy pécsi frekvencia pályázatán.

A szolgáltató kérelmére további öt évvel - 2025. április 5-ig - megújította a grémium a Debrecen 90,0 MHz helyi rádiós frekvencián működő, közösségi jellegű FM90 Campus Rádió szolgáltatójának médiaszolgáltatási jogosultságát.

A testület döntése szerint a Pécs 94,6 MHz körzeti frekvencia közösségi jellegű használatára kiírt pályázat nyertese a Karc FM Média Kft., amely Karc FM 94,6 néven tervezi majd adását.

Elfogadta a Médiatanács a helyi Gyöngyös 88,9 MHz frekvencia közösségi, továbbá a Heves 93,7 MHz, a Sátoraljaújhely 104,9 MHz, valamint a körzeti Miskolc 96,3 MHz frekvenciák kereskedelmi jellegű használatára kiírt pályázati felhívások tervezeteit. A hevesi, a sátoraljaújhelyi és a miskolci pályázatok dokumentumai péntektől, a gyöngyösié január 13-ától olvashatók az NMHH honlapján.

A grémium megállapította, hogy a kisközösségi rádiós médiaszolgáltatási lehetőségek elvi használatára szóló, 2019. július 18-án a Médiatanács által kiírt pályázat eredménytelen, ugyanis a pályázható Miskolc, Szentendre, Gyomaendrőd telephelyek közül a szentendreire beérkező egyetlen ajánlat a Budakalászi Média Kft.-től alakilag érvénytelen volt.

A kiskunfélegyházi Rádió Smile szolgáltatójára tízezer forintos bírságot szabott ki a testület, amiért szerződéses vállalásaihoz képest kevesebb szöveget, magyar zenét, közszolgálati műsort és ismétlést, több zenét, valamint túl hosszú reklámokat sugárzott egy vizsgált őszi adáshéten. A Médiatanács a bírságok kiszabásakor minden esetben a fokozatosság és az arányosság elve alapján, az ügyek összes körülményét figyelembe véve állapítja meg a jogkövetkezmények adott formáját, mértékét.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!