mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A három legnépszerűbb rádiót négymillió ember hallgatja
2020-03-05 12:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tavaly, az utolsó negyedévben a rádiókat országosan naponta 5,5 millióan, míg hetente 7,2 millióan hallgatták a legalább 15 évesek körében - derül ki az NMHH hallgatottsági adataiból.

Országosan a Retro, a Petőfi és a Kossuth Rádióra kapcsolnak a legtöbben - összesen négymillióan -, a fővárosban a Retro Rádiót a Rádió 1 követi a Kossuth Rádió előtt - összesen közel hatszázezres hallgatótáborral.

Országosan - egy átlagos napot alapul véve - a Retro Rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel, melyet a Petőfi Rádió (1,2 millió fő), majd a Kossuth Rádió (1,1 millió fő) követ a sorban. Egymillió hallgató körüli napi elérése van a Rádió 1-nek a Dankó Rádió előtt, melynek 198 ezer hallgatója van. A Bartók Rádiót 58 ezren hallgatják naponta, majd az InfoRádió következik 45 ezres, valamint a Jazzy Rádió 39 ezres napi hallgatótáborral. A Tilos Rádió 11 ezer, a Duna World 9 ezer főhöz ér el naponta országosan.

A fővárosban az átlagos napi hallgatottságban vezető adók a Retro Rádió (218 ezer fő) és a Rádió 1 (213 ezer fő), melyeket a Kossuth Rádió követ 158 ezer fős hallgatótáborral. A Petőfi Rádió 126 ezer, az InfoRádió 26 ezer embert ér el Budapesten. A Jazzy Rádiónak 22 ezer fős, a Dankó Rádiónak 16 ezer fős, a Bartók Rádiónak pedig 15 ezer fős a hallgatótábora. Tízezer főnél kevesebben kapcsolnak a Tilos Rádióra (8 ezer fő) és a Spirit FM-re (1 ezer fő).



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!