mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
10 tipp az eredményes rendezvényhez
2020-03-24 07:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az üzleti vállalkozások számára egyre inkább kihagyhatatlanok a szakmai vásárok, kiállítások.

Míg egy vállalkozás kezdetén márkaépítésre, ügyfélcsalogatásra, addig a sikeres vállalkozásoknál például eladási értékek növelésére lehet használni ezeket a rendezvényeket. Persze a standállítás még csak a kezdeti lépés, utána számos technikát kell és érdemes alkalmazni. Jöjjön pár szupertipp, amivel maximalizálhatjuk a kiállítások eredményességét!

A ráhangolódás

A munka sohasem a kiállításon kezdődik! Hetekkel előtte komoly terveket és marketinget kell felállítanod, hogy az esemény adta lehetőségeket komolyan ki tudd aknázni! Harangozd be a jelenlétedet Facebook eseménnyel, vagy bárhol, ahol a célközönséged el tudod érni! A kiállításra időben rendeld meg a szükséges reklámtollakat, pólókat vagy logózott termékeket.

Légy jelen

A közösségi média lehetőségek tárháza. Ilyen például, ha célirányosan indítasz egy általad releváns Facebook zárt csoportban egy aktuális témát. Persze ne közvetlen reklám legyen, csak közvetve említsd a kiállítást!

Tájékozódj

A kiállítást megelőző telepítési időszakban is látogass el a rendezvény helyszínére, és nézd meg, a konkurencia milyen csalogató dolgokkal készül. Inspirálódj a látottakból, és ami még eszedbe jut és időben belefér a megvalósításhoz, tedd meg!

Legyél lehengerlő

Legyen olyan a standod megjelenése, ami mellett senki nem tud elmenni szó nélkül! Az első benyomás minden esetben nagyon fontos, ezért ne spórolj a látványelemeken, hiszen valószínűleg így meg fog térülni a befektetésed!

Welcome csali

A te asztalodnál álljon a legnagyobb sor, mert ez a látogatók számára egyértelműen mutatja, hol történik valami kihagyhatatlan esemény. A tömeget pedig mindig valami ingyen ajándékkal tudod magadhoz vonzani. Az átadásánál hangozzon el vállalkozásodról információ vagy aktuális érdekesség!

A látványos bemutatkozó

A szórólapok helyett válaszd inkább a modern és trendi bemutatkozás fajtáját! Készíts figyelemfelkeltő videót vállalkozásodról!

Alkoss, légy kreatív

A kiállítást megelőzve ötletelj, amennyit csak tudsz. Hisz még ha alacsony költségvetéssel is rendelkezel, a jó ötletek nem mindig drágák. Ötletek hiányában érdemes szakértő segítségét kérni. A Horizont weboldalát érdemes böngészni, profi segítséget kérhetsz tőlük az egész kiállítás lebonyolításához!

Meghívó

Ha valaki elmegy egy eseményre, akkor rendszerint nem felejti el meglátogatni azoknak a standját, akiktől előtte értesítést kapott a rendezvényről. Te is küldj e-mailt ügyfeleidnek, és hívd meg őket a te standodhoz!

Legyél toppon, ha esik, ha fúj

Ha azt is sikerül eltalálni, milyen időjárás lesz, elképesztő reklámelőnyre tehetsz szert. Például adj logózott napszemüveget, ha tűz a nap, vagy esőkabátot zivatar esetén.

Legyen a fenti pár tipp a stratégiaalkotásod fő csapásvonala, és így szuper rendezvényre viheted céged!



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!