10 tipp az eredményes rendezvényhez
2020-03-24 07:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az üzleti vállalkozások számára egyre inkább kihagyhatatlanok a szakmai vásárok, kiállítások.
Míg egy vállalkozás kezdetén márkaépítésre, ügyfélcsalogatásra, addig a sikeres vállalkozásoknál például eladási értékek növelésére lehet használni ezeket a rendezvényeket. Persze a standállítás még csak a kezdeti lépés, utána számos technikát kell és érdemes alkalmazni. Jöjjön pár szupertipp, amivel maximalizálhatjuk a kiállítások eredményességét!
A ráhangolódás
A munka sohasem a kiállításon kezdődik! Hetekkel előtte komoly terveket és marketinget kell felállítanod, hogy az esemény adta lehetőségeket komolyan ki tudd aknázni! Harangozd be a jelenlétedet Facebook eseménnyel, vagy bárhol, ahol a célközönséged el tudod érni! A kiállításra időben rendeld meg a szükséges reklámtollakat, pólókat vagy logózott termékeket.
Légy jelen
A közösségi média lehetőségek tárháza. Ilyen például, ha célirányosan indítasz egy általad releváns Facebook zárt csoportban egy aktuális témát. Persze ne közvetlen reklám legyen, csak közvetve említsd a kiállítást!
Tájékozódj
A kiállítást megelőző telepítési időszakban is látogass el a rendezvény helyszínére, és nézd meg, a konkurencia milyen csalogató dolgokkal készül. Inspirálódj a látottakból, és ami még eszedbe jut és időben belefér a megvalósításhoz, tedd meg!
Legyél lehengerlő
Legyen olyan a standod megjelenése, ami mellett senki nem tud elmenni szó nélkül! Az első benyomás minden esetben nagyon fontos, ezért ne spórolj a látványelemeken, hiszen valószínűleg így meg fog térülni a befektetésed!
Welcome csali
A te asztalodnál álljon a legnagyobb sor, mert ez a látogatók számára egyértelműen mutatja, hol történik valami kihagyhatatlan esemény. A tömeget pedig mindig valami ingyen ajándékkal tudod magadhoz vonzani. Az átadásánál hangozzon el vállalkozásodról információ vagy aktuális érdekesség!
A látványos bemutatkozó
A szórólapok helyett válaszd inkább a modern és trendi bemutatkozás fajtáját! Készíts figyelemfelkeltő videót vállalkozásodról!
Alkoss, légy kreatív
A kiállítást megelőzve ötletelj, amennyit csak tudsz. Hisz még ha alacsony költségvetéssel is rendelkezel, a jó ötletek nem mindig drágák. Ötletek hiányában érdemes szakértő segítségét kérni. A Horizont weboldalát érdemes böngészni,
profi segítséget kérhetsz tőlük az egész kiállítás lebonyolításához!
Meghívó
Ha valaki elmegy egy eseményre, akkor rendszerint nem felejti el meglátogatni azoknak a standját, akiktől előtte értesítést kapott a rendezvényről. Te is küldj e-mailt ügyfeleidnek, és hívd meg őket a te standodhoz!
Legyél toppon, ha esik, ha fúj
Ha azt is sikerül eltalálni, milyen időjárás lesz, elképesztő reklámelőnyre tehetsz szert. Például adj logózott napszemüveget, ha tűz a nap, vagy esőkabátot zivatar esetén.
Legyen a fenti pár tipp a stratégiaalkotásod fő csapásvonala, és így szuper rendezvényre viheted céged!