mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
75 millió forintból készíthet műsorokat huszonöt helyi és körzeti rádió
2020-03-06 10:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tizenhét kereskedelmi, öt közösségi és három kisközösségi szolgáltató kap támogatást rádióműsorainak készítéséhez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa meghozott döntése szerint.

A grémium véglegesítette egy soproni és egy nagykanizsai rádiós frekvencia pályázati felhívásait.

Tizenhét kereskedelmi, öt közösségi és három kisközösségi rádió kap összesen 74,2 millió forint támogatást a Médiatanács hírműsorok, tematikus és közérdekű szolgáltató magazinműsorok készítését ösztönző 2019-es pályázatának negyedik fordulójában. A testület döntése szerint hírműsor kategóriában eredményesen pályázott az Érd FM 101,3, a miskolci Csillagpont Rádió, a nyíregyházi Mustár Rádió, a salgótarjáni 100,4 Rádió 1, a Best FM Budapest, a kiskunfélegyházi 91,1 Rádió1 Sirius, a hódmezővásárhelyi Rádió 7, a debreceni FM90 Campus Rádió, a karcagi Aktív Rádió 93,8, a békéscsabai Csaba Rádió és az orosházi Mega Rádió. Szolgáltató magazinműsorokat készíthet a debreceni Európa Rádió, a mezőtúri Pont Rádió, a Rádió1 Sopron, a komlói 99,4 Rádió 1, a békéscsabai 104,0 Rádió 1, a szolnoki Amadeus Rádió, az egri 100,7 Best FM, a nyíregyházi 103,9 Best FM, a tatabányai Turul Média Kft., a Sárvár Rádió, a kalocsai KORONAfm100 és a budapesti Karc FM. Tematikus magazinok megvalósításához kapott támogatást a siófoki Balaton Rádió és a fővárosi SOLA Rádió.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!