mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
75 millió forintból készíthet műsorokat huszonöt helyi és körzeti rádió
2020-03-06 10:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tizenhét kereskedelmi, öt közösségi és három kisközösségi szolgáltató kap támogatást rádióműsorainak készítéséhez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa meghozott döntése szerint.

A grémium véglegesítette egy soproni és egy nagykanizsai rádiós frekvencia pályázati felhívásait.

Tizenhét kereskedelmi, öt közösségi és három kisközösségi rádió kap összesen 74,2 millió forint támogatást a Médiatanács hírműsorok, tematikus és közérdekű szolgáltató magazinműsorok készítését ösztönző 2019-es pályázatának negyedik fordulójában. A testület döntése szerint hírműsor kategóriában eredményesen pályázott az Érd FM 101,3, a miskolci Csillagpont Rádió, a nyíregyházi Mustár Rádió, a salgótarjáni 100,4 Rádió 1, a Best FM Budapest, a kiskunfélegyházi 91,1 Rádió1 Sirius, a hódmezővásárhelyi Rádió 7, a debreceni FM90 Campus Rádió, a karcagi Aktív Rádió 93,8, a békéscsabai Csaba Rádió és az orosházi Mega Rádió. Szolgáltató magazinműsorokat készíthet a debreceni Európa Rádió, a mezőtúri Pont Rádió, a Rádió1 Sopron, a komlói 99,4 Rádió 1, a békéscsabai 104,0 Rádió 1, a szolnoki Amadeus Rádió, az egri 100,7 Best FM, a nyíregyházi 103,9 Best FM, a tatabányai Turul Média Kft., a Sárvár Rádió, a kalocsai KORONAfm100 és a budapesti Karc FM. Tematikus magazinok megvalósításához kapott támogatást a siófoki Balaton Rádió és a fővárosi SOLA Rádió.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!