mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Milyen funkciókkal értékesíthet többet webáruházában?
2020-04-20 06:08 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az internetes értékesítés szoros versenyében nagyon hamar lemaradhat, ha nem fejleszti rendszeresen a webáruházát. Érdemes korszerű marketing eszközökkel dolgoznia, hogy minél magasabb konverziós rátát érjen el.

Tekintse meg, hogy milyen felhasználóbarát eszközöket használhat, és növelje webáruháza forgalmát!

Menthető szűrés funkció regisztrált felhasználóknak

Biztosan Önnel is előfordult már, hogy egy webáruházba visszatérve újra be kellett állítania a keresési szűrőket. Ez jelentősen ronthatja a felhasználói élményt, mivel korábban egyszer már megadta a keresési paramétereket.

Számos felhasználó mindig ugyanolyan méretű cipőt keres, és ugyanahhoz az autóhoz szeretne új alkatrészeket, így a menthető szűréssel kényelmesebbé teheti webáruháza használatát.

Kizárólag regisztrált felhasználók számára érdemes elérhetővé tenni a menthető szűrés funkciót. A látogató a szűrőbox tetején bármikor hozzáfér a szűrési beállításokhoz, és pillanatok alatt módosíthatja a keresési paramétereket.

Belépés után az érdeklődő azonnal megadhatja az ideális termékekkel kapcsolatos jellemzőket, hogy a számára megfelelő áruk közül válogasson. Ha korszerűen és hatékonyan szeretne értékesíteni, nyisson felhasználóbarát webáruházat az Unasnál!

Kedvezmény kalkulátor a kosárérték növelése érdekében

Remek kosárérték növelő technika, ha a látogató vásárlás közben látja, hogy milyen értékben kellene még vásárolnia a kedvezmények igénybevételéhez. Ez lehet akár ingyenes házhozszállítás vagy ajándék termék is. Így motivációt adhat a vásárlóinak, hogy a kedvezmények érdekében több terméket tegyenek a kosárba.

A kedvezményeket sávok megjelenítésével célszerű feltüntetni, hogy interaktívabb legyen a felhasználói élmény. Így mindenki egyszerűen megismerheti az akciók feltételeit, és extra motivációt kaphat a további vásárláshoz.

Különálló üzenetküldés a webáruház és a szállító számára

Nagyobb rendelésekkel dolgozó webáruházaknak rendkívül hasznos, ha a vásárló külön felveheti a kapcsolatot a saját ügyfélszolgálatukkal vagy a kézbesítő cégekkel. A szállítónak szóló, különálló megjegyzésekkel a vásárlói egyszerűbben intézhetik a logisztikai teendőket. Természetesen a mai rendszerek már automatikusan továbbítják az üzeneteket a logisztikai cégeknek.

Ha az internetes kereskedelem élmezőnyébe szeretne tartozni, kötelező bevetni a leghatékonyabb online marketing eszközöket. A webáruház rendszeres fejlesztése elengedhetetlen a kimagasló értékesítéshez. Használja Ön is webáruházában a kényelmes használatot biztosító funkciókat, és lendítse fel forgalmát!

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!