mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A BMW szponzorként és szakmai támogatóként lép be az e-sport világába
2020-04-17 11:18 [Marketinginfo.hu]

A bajor prémiumgyártó az öt legnagyobb virtuális csapattal kötött iránymutató együttműködést.

A BMW elkötelezett partnerként támogatja a számítógépes játékok, online platformok és verseny-szimulátorok osztatlan térnyerését, amely a technológia fejlődésével párhuzamosan, kiváltképp a most felnövő generáció körében ugrásszerű növekedésnek indult. A bajor prémiumgyártó első ízben 2017-ben, a League of Legends Párizsban megrendezett európai döntőjének hivatalos partnereként vonta magára a virtuális sport iránt rajongó emberek figyelmét, majd a verseny-szimulátorok köré szervezett SIM Racing 2019-es szezonjának BMW Weltben megrendezett BMW SIM LIVE premierjével meg is szilárdította a helyét az e-sport világában. A BMW most az öt legbefolyásosabb és legsikeresebb virtuális csapat szakmai támogatásával fokozza tovább jelenlétét a műfajban.

Az e-sport elképesztő ütemű fejlődésen ment keresztül az utóbbi években, a világ minden országából egyre több játékos mérkőzik meg egymással az online térben.

"Az e-sport mára meghatározó iparággá fejlődött fel. Belépésünkkel olyan hosszú távon fenntartható, globális partnerré kívánunk válni, amely szakmai támogatásáról biztosítja a csapatokat és a műfaj egészét, a napjainkra jellemző bizonytalanság alatt és után egyaránt" - fogalmazott Jens Thiemer, a BMW márkamenedzsmenti részlegének vezetője. "A világ legjobb csapataival fogunk össze, hogy járműtervezési és innovációs szaktudásunkat kiaknázva hosszú távon segítsünk formálni az iparág jövőjét. Elköteleződésünk egy újabb fontos mérföldkő a márka történetében: az e-sport kivételesen hatékonyan egészítheti ki marketingtevékenységeinket, sőt mi több, minden résztvevő számára érzelmekben gazdag gyártóvá válhatunk" - tette hozzá.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!