mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Zoopedagógiai sorozatot indított a világhálón a Szegedi Vadaspark
2020-05-04 12:49 [MTI + Mediainfo.hu]

Másfél hónapos szünet után újra megnyitotta kapuit a Szegedi Vadaspark, a járványügyi szabályok miatt a látványetetések és az oktatási programok azonban még szünetelnek.

Ezek pótlására zoopedagógiai sorozatot indított közösségi oldalán az intézmény.

A hetente jelentkező sorozatban az érdeklődők megismerhetik az állatkertben gondozott az egyes fajok életmódját vagy természetvédelmi helyzetét.

Az első részekben a 2005-ben bemutatott Madagaszkár című animációs film történetét felidézve fény derül arra, mi volt igaz, és mi hamis a mesében főszerepet játszó fajokról elmondottakból.

A nyitó epizódban a Szegedi Vadaspark rendkívül népszerű pingvincsapatával találkozhatnak a nézők. Kiderül például, hogy az egy fajhoz tartozó példányok között koránt sincs akkora alkatbeli eltérés, mint a mese karakterei közt. Ellenben a különböző fajok egyedei között akár három-négyszeres méretbeli különbség is lehet: az Ausztrália déli és délkeleti partjain, valamint Új-Zélandon előforduló kék vagy törpe pingvinek (Eudyptula minor) testmagassága 30-40 centiméter, míg az anktarktiszi császárpingvinek (Aptenodytes forsteri) akár 120 centinél nagyobbra is megnőhetnek.

A nézők megtudhatják azt is, miért fontos, hogy a gondozók egyesével felismerjék a pingvincsapat minden példányát, és azt is, a madarak mi alapján azonosítják társaikat.


További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!