mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Májusban is nyert az RTL Kábelportfólió
2020-06-03 10:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Április hónap után májusban is nyert főműsoridőben az RTL Kábelportfólió (7 csatorna) a legnagyobb versenytársa a TV2 Kábel (13 csatorna) csoporttal szemben.

A kereskedelmileg kiemelt célcsoportban főműsoridőben az RTL Magyarország kábelcsatornái májusban is kitűnő eredményt produkáltak. Az RTL Kábelportfólió 7 csatornája főműsoridőben megnyerte a hónapot, maga mögé utasítva a konkurens 13 kábelcsatornáját. (főműsoridő: RTL Kábelportfólió:13,9% SHR; TV2 Csoport: 13,8% SHR). Májusban a legkiemelkedőbb eredményt a 21.hét produkálta, amely így főműsoridőben az év eddigi 2. legnézettebb hete volt az RTL Kábelportfólió 7 csatornájának nézettségét tekintve. (14,4%.)

Az előző év ugyanezen időszakát (2019. május) figyelembe véve egyértelmű az RTL Kábelportfólió 7 csatornájának erősödése (főműsoridő 12,8% vs. 13,9%), míg a konkurens 13 csatornájának eredménye az előző év (2019.) májusát tekintve csupán stagnálást mutat (13,8 SHR%).

A Film+ kiemelkedő eredményt mutatott májusban is. Az ebben az időszakban növekedést mutató filmes csatornák között tartja a vezető pozícióját a teljes nap és a főműsoridő tekintetében is. (főműsoridő SHR%: 5,1%). Ezzel nemcsak a filmes csatornák között őrzi vezető szerepét, hanem egyúttal és továbbra is a legnézettebb kábelcsatorna a májuson túl az év első öt hónapját is alapul véve. (all day és prime sávban egyaránt).

Májusban is bizonyított az RTL Kábelportfólió oszlopos csatornája a Cool is, amely közönségkedvenc sorozatai visszahódították a nézőket. Ilyen a Dr. Csont és a Gyilkos elmék (főműsoridő 3,7% és 4,1%). 3,4%-os közönségarányával a Film+ és a Mozi+ után a harmadik legnézettebb kábelcsatorna volt ebben a hónapban, megelőzve olyan csatornákat is, mint a Viasat3, a SuperTV2 vagy a Prime TV.

Az RTL Most+ platform felhasználói bázisa megduplázódott az elmúlt közel negyedévben és folyamatosan tovább emelkedik, ahogy azon szolgáltatók köre is folyamatosan bővül, ahol már elérhető az RTL Most+ aktiváló kód; Kapos-NET Kft., Pick-Up Kft., PR Telecom, Sághy-Sat Kft., TARR Kft., Telenor MyTV, Vidanet és a Vodafone cégcsoport arra jogosult előfizetői részére.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49,(live+TSVe+guest)2020-05-01-2020-05-31.; (2020-06-02-án lekért adatok alapján)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!