mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Díjazták a legütősebb hazai munkáltatói márkákat
2020-07-10 09:29 [Marketinginfo.hu]

A COVID-19 helyzet miatt virtuálisan adták át az Employer Branding Award 2019 díjait azon munkaadóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel példát mutatnak a munkaerőpiac többi szereplője számára.

A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is. A koronavírus okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, hiszen egy jó márka stabilitást és megbízhatóságot sugároz a meglévő és leendő munkavállalók felé.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. A pályázat a példaértékű munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek a 2019-es évből. A díj presztízse 5 év alatt nagyot nőtt, hiszen megkerülhetetlenné vált és jelentős szerepet tölt be a kommunikációs és HR szakma fejlesztésében. A szakmaiság és a hitelesség teszi ezt a díjat egyedivé abban az időszakban, amikor a vírus megjelenése előtt szinte naponta adtak át különböző díjakat HR területen, sokszor a szakmaiság minden látszatát is mellőzve. Hosszú távú biztosíték az értékteremtésre és a magas színvonalra a pályázati kiírás szakmaisága és az ország meghatározó HR és kommunikációs vezetőiből álló zsűri.

"Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitottunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen díjazunk és osztunk meg. Eddig az állami vállalatok jellemzően nem pályáztak és nagyon örülünk, hogy a trend fordulni látszik. A nevezők csaknem 30 pályázatot küldtek be a különböző kategóriákban egy olyan időszakban, amikor a vállalatok többsége a járvány miatti tűzoltással volt elfoglalva. Ez nagyszerű eredmény és ezúton szeretném megköszönni minden pályázónak, hogy ennyire komolyan vette az indulást ebben az embert és vállalatokat próbáló COVID-os időszakban. Ma már szerencsére nem szükséges magyaráznunk, mit jelent az Employer Branding Award és miért volna érdemes indulni rajta. Míg más díjak szervezői jövő évre halasztották pályázataik kiírását és az eredményhirdetéseket, mi úgy döntöttük, más utat járunk: nem hirdetünk második fordulót és még nyáron átadtuk a jól megérdemelt díjakat egy - a koronavírus járvány által életre hívott - online díjátadó keretében." - mondta el Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, a díj létrehozója.

A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 10 szempont mentén értékelte a pályázatokat három kategóriában (Középvállalat, nagyvállalat, állami intézmények) és választotta ki a 2019-es év legjobbjait. Az Employer Branding Award évek óta értékes pontokat ér a Kreatív által jegyzett PR Toplistában, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra.

Az Employer Branding Award 2020 kiírása a jövő év elején várható.

Az idei szakmai zsűri tagjai voltak:

Dr. András Klára (Egis Gyógyszergyár) - Humánerőforrás Igazgató; Árr Mariann (Generali Biztosító) - CMO; Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) - Marketing & Kommunikációs Igazgató; Dulin Judit (Lidl Magyarország) - HR Cégvezető; Gáspár Bence (OTP Bank) - Kommunikációs és Társadalmi Kapcsolatok Főosztályvezető; Hornyacsek Zoltán (Continental Magyarország) - Országos Vállalati Kommunikációs Vezető; Lévai Zsuzsanna (Ringier AxelSpringer Magyarország) - HR Igazgató; Márton Katalin (Praktiker) - HR & CSR Igazgató; Mihók Krisztina (Erste Bank) - Emberi Erőforrás Management Vezető; Spáda Tibor (Provident) - Senior Szervezetfejlesztési Vezető; Szányi Gabriella (BKIK) - PR-Marketing Igazgató; Szekeres Zita (Trans-Sped) - HR Igazgató; Tencz Beáta (Union Biztosító) - Stratégiai és PR Vezető; Virágh Adrienn (Siemens Smart Infrastructure) - Global Communications Manager; Vogronics Krisztina (Phoenix Hungaria Holding) - HR és Kommunikációs Igazgató

A győztesek:

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2019-ben a következő vállalatok nyerték el:

Fődíj (kategóriák feletti):
 
  • Magyar Telekom Nyrt. - NEMÁLLUNKMEG


Középvállalat kategória:

Éves Employer Branding Stratégia
 
  • Arany minősítés: H1 Systems Mérnöki Szolgáltatások Kft. - Employer Branding stratégia
  • Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. - Belső Kommunikációs Stratégia
  • Bronz minősítés: Webtown - Employer Branding a Webtown szervezetében


Employer Branding Kampány:

Különdíj: Continental Hungaria Kft. - ContiCafé 2019 kampány

Nagyvállalat kategória:

Éves Employer Branding Stratégia
 
  • Arany minősítés: Magyar Telekom - NEMÁLLUNKMEG
  • Ezüst minősítés: Praktiker - Employer Branding Stratégia 2019
  • Bronz minősítés: EATON Enterprises (Hungary) - We make employer branding work



Employer Branding Kampány
 
  • Arany minősítés: Magyar Telekom - Check In
  • Ezüst minősítés: UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. - The Challenge is ON
  • Bronz minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - B-PINK A Te egészséged, a Mi törődésünk


Állami intézmények kategória

Employer Branding Kampány
 
  • Különdíj: Pécsi Tudományegyetem - PTE a családokért




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!