mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Reuters több cikket is elhelyez a paywall mögött
2020-07-27 10:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Reuters sok cikket előfizetési fizetőfal mögé helyez - jelentette be a hírszolgálat az alkalmazottaknak, Tim Dotan, az The Information.

Dotan szerint: "A Reuters az utolsó ingyenes hírszolgáltatások közé kerül, amik előfizetési üzleti modellt alkalmaznak. Ez jelzi azt, hogy a híripar mennyire eltávolodott a reklámozástól.

"A jelenlegi terv, amit a Reuters munkatársai körvonalaztak a múlt hónapban, azt mutatja, hogy az összes cikk, amely a meghatározott lefedettségi területektől származik - például az energia, a fenntarthatóság és a véleményalkotás tartalma, az úgy nevezett " Breaking Views "- jövő februárig egy fizetőfal mögé kerüljön. A Reuters szóvivője nem válaszolt a megjegyzés kérelmére.

"2018-ban a Reuters legközelebbi versenytársa, Bloomberg a történeteit egy fizetőfal mögé helyezte; a társaság nem hozta nyilvánosságra, hogy hány ember jelentkezett, bár azt állította, hogy a számok meghaladták az elképzeléseket. Az elmúlt években a legtöbb nagyobb újság és magazin alkalmazta a előfizetési falakat. Néhányuknak, például a New York Timesnak, nagy sikere volt: a Times szerint 4 millió digitális előfizetője lett március 30-ig.

"A Reuters a cég belső bejelentésében azt is kijelentette, hogy újratervezi honlapját, hogy jobban kiemelje a digitális reklámot. A cég továbbá kijelentette, hogy többé nem támaszkodik külső hirdetéstechnikai cégekre, hogy adatokat szolgáltasson a webhelyen élő célközönség elérésére. "


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!