mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A kultúra az életünk része
2020-09-24 12:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Bárhová is megyünk, a kultúra mindenhova elkísér minket.

Velünk van, mikor egy hosszú nap után végre megnézzük a kedvenc darabunkat a színházban, vagy amikor a legújabb zenét hallgatjuk, de akkor is, mikor a kertben a függőágyban fekve egy újabb regényt olvasunk. Ezek nélkül ma már el sem tudnánk képzelni az életünket.

A kultúra és a mindennapok

A kultúra a mindennapjaink részévé vált, és igazán jelentőségteljes szerepe van életünkben. Ma már megszokott, hogy egy hétvégén elmegyünk megnézni egy kedvelt darabot a színházban, vagy épp a kedvenc együttesünket egy koncerten. De ide tartozik az is, amikor egy irodalmi alkotást olvasunk. Legyen az a kedvenc regényünk, egy új bestseller vagy egy jó kis verseskötet. Mindegyik hatással van ránk valamiféle módon, de amiben közösek, hogy képesek kiszakítani minket a megszokott mókuskerékből. Ezek megléte örömet és boldogságot hoz életünkbe.

Mindehhez pedig az is hozzátartozik, hogy megfelelően tájékozódjunk a kultúráról. Az ezzel kapcsolatos híreket könnyen megtaláljuk a különféle hírgyűjtő portálokon.

Ha te sem szeretnél lemaradni a legfrissebb, kultúrával kapcsolatos hírekről, látogass el a Hírek Ma oldalára!

Hogyan hat a kultúra a fiatalokra?

No, de mi a helyzet a fiatalabb generációval? Napjainkban minden fiatal zsebében vagy kezében találunk valamiféle okoseszközt. Egy tapodtat sem mozdulnak nélkülük, bárhova is mennek. Sőt ennek hatására a szabadidős tevékenységük is teljesen átalakult. Ez azt jelenti, hogy sokkal kevesebben látogatnak hagyományos kulturális intézményeket, mint például színházat vagy múzeumot. Ehelyett inkább eljárnak moziba vagy koncertekre, de az is előfordul, hogy sokan csak a telefonon való pötyögést választják esti programnak.

Ezzel együtt a fiatalok olvasási szokásai is megváltoztak. Ma már kevesen veszik kezükbe Jókait vagy Arany Jánost. Persze ez nem azt jelenti, hogy a mai generáció nem olvas. Ugyanis telefonjuk azonnal jelez, ha bármi történne a közösségi hálón, és persze mindenről azonnal tudniuk is kell, vagy reagálniuk rá. Ezért van az, hogy megállás nélkül üzeneteket váltanak egymással, és olvassák az aznapi híreket, eseményeket, nehogy bármiről is lemaradjanak. Tehát a mai fiatalok is olvasnak, csak teljesen mást, mint felmenőik.

Változás tapasztalható abban is, hogy hova jár el szívesebben a mai ifjúság. Míg az idősebbek a kiállításokat részesítik előnyben, addig az ifjúság szívesebben megy el egy szórakozóhelyre. De emellett szívesen választanak olyan helyeket is, ahol a beszélgetésé a főszerep, mint egy kávézóban vagy étteremben. Nyáron pedig a legnépszerűbb választás általában egy fesztivál. Ez a legtöbb fiatal számára fontos program, hiszen összejöhetnek a haverokkal, kiengedhetik kicsit a gőzt és bulizhatnak.

(x)



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!