mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kevin Costner-krimi nyerte a mozis hétvégét Észak-Amerikában
2020-11-09 09:19 [MTI + Mediainfo.hu]

Kevin Costner főszereplésével forgatott krimi, a Let Him Go végzett a bevételi sikerlista első helyén az észak-amerikai mozikban 1,47 millió dolláros (444 millió forint) becsült eredménnyel.

A Deadline.com filmes portál szerint a csütörtök óta játszott film jegyárbevétele három nap után 4,3 millióra rúghat.

A portál összehasonlította a világjárvány-sújtotta mozis piacon elért szerény heti rekordot egy másik, 1999-es, szintén Kostner fémjelezte film, az Üzenet a palackban nyitó hétvégi eredményével, ami 18,8 millió dollár volt egy négynapos ünnepen.

A film a Focus Features produkciója, ugyanúgy, mint a nagyjából egy évvel ezelőtt bemutatott Downton Abbey, amelyik - ugyan mintegy ötszázzal több észak-amerikai moziban - 31 millió dolláros jegyárbevétellel nyitott.

Azon a piacon, ahol New York és Los Angeles filmszínházai és a második legnagyobb lánc, a Regal termeinek nagy része zárva van, a jegyárbevételi toplista második helyén a múlt heti győztest, a Come Play-t találjuk, a harmadik a Nagypapa hadművelet, a negyedik pedig a Becsületes tolvaj az iparági becslések alapján.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!