mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Egyesült Királyság stabil mobilitása közel 80%
2020-10-29 12:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Egyesült Királyság három mobil partnerének adatai szerint a mobilitás továbbra is közel 80%, szemben a zárolás előtti 100 %-os értékkel.

Az alábbi ábra a heti indexet mutatja be az 1 havi mozgóátlaghoz képest; májustól a mai napig tartó egymást követő havi növekedés után a 4 hetes mozgóátlag 78% körüli szintre állt be. Érdekes, hogy az úgy nevezett "hat szabály" és a többi új szabály a mai napig nem volt hatással az általános mobilitásra.

Az Egyesült Királyság azon területei, ahol jelenleg a bezárási korlátozások vannak életben, szintén elérték a plafon értéket, ahol a mobilitás 72% körül mozog. Bury, Blackburn, Burnley és Oldham mind marginális növekedést tapasztaltak, azonban Wigan, Stockport és Rochdale mobilitásai jelentős csökkenést mutattak.

A mobilitási szint regionális szinten is állandó maradt, Észak-Angliában és Közép-Skóciában a leállások 0% -os változást eredményeztek az elmúlt 4 hét alatt. Ezáltal Wales, Midlands és Észak-Anglia stabil maradt a 80% -os mobilitás körül, míg a délnyugati rész és a határ mentén a mobilitás 90% alá esett.

Míg a mobilitás növekedése régiónként egyenletes, a Locomizer adatai szerint a "Polo menta" alakú mobilitási mintát mutatják be a nagyvárosok főutcáin; így a városközpontok jellemzően lassabban térnek vissza, miközben a belvároson kívüli főutcák újjáélednek, s a lakosság újból felfedezi a helyi környezetet munka, vásárlás és társasági élet céljából.

A Posterscope által megrendelt és a Dipsticks által végzett legutóbbi kutatásból tudjuk, hogy a helyi főutcán új tapasztalatot szereztek. 61% -uk egyetértett abban, hogy a karantén rádöbbentette őket a fontos dolgokra. A kutatás azt is megmutatta, hogy azokon a helyeken, ahol például bevásárolni jártak az emberek, ott jobban ismerik a kültéri reklámokat.

Érdekes, hogy a bevásárlóközpontok is újjáéledtek, augusztus 30-ig az iskolai vásárlók közönsége elérte a COVID előtti szint 94%-át. Míg a Shopping Center Footfall és a Google Mobility Data szerint szeptember elején a közönség 80%-ot ért el.

London továbbra is stabil, 65% -os mobilitási szinten van, az egyes londoni kerületekben csak kismértékű változások történtek a mobilitásban. A legnagyobb növekedés(0.25%-os) Enfieldben, Greenwichben és Redbridge-ben volt. A londoni mobilitás növekedésének legnagyobb része a külső londoni kerületből származik, az átlagos mobilitási szint ma 76% -ot tesz ki (London belterületéhez képest,ami 59%) mivel az irodai dolgozók továbbra is otthon dolgoznak, és kisebb a forgalom London belvárosában.

Az ONS szerint a héten folytatódik az a növekvő tendencia a dolgozó felnőttek arányában, akik legalább egy alkalommal utaznak munkába. 10 dolgozóból (64%) több mint 6 ment munkába (vagy kizárólag az otthoni munkavégzéssel kombinálva) az elmúlt hét napban, szemben a múlt heti 62% -kal, a fő változás azoktól származott, akik kizárólag munkába utaztak.

Az OOH szempontjából mostmár kéthetente elérhető csaknem 1,8 milliárd hatás a piacon a havi stabil növekedés után. Adataink szerint még több millió hatás tért vissza az OOH piacára más környezetekben is, nagyszerű lehetőséget kínálva a különböző közönségek elérésére az egész Egyesült Királyságban.

Forrás: Posterscope


További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!