mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Egyesült Királyság stabil mobilitása közel 80%
2020-10-29 12:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Egyesült Királyság három mobil partnerének adatai szerint a mobilitás továbbra is közel 80%, szemben a zárolás előtti 100 %-os értékkel.

Az alábbi ábra a heti indexet mutatja be az 1 havi mozgóátlaghoz képest; májustól a mai napig tartó egymást követő havi növekedés után a 4 hetes mozgóátlag 78% körüli szintre állt be. Érdekes, hogy az úgy nevezett "hat szabály" és a többi új szabály a mai napig nem volt hatással az általános mobilitásra.

Az Egyesült Királyság azon területei, ahol jelenleg a bezárási korlátozások vannak életben, szintén elérték a plafon értéket, ahol a mobilitás 72% körül mozog. Bury, Blackburn, Burnley és Oldham mind marginális növekedést tapasztaltak, azonban Wigan, Stockport és Rochdale mobilitásai jelentős csökkenést mutattak.

A mobilitási szint regionális szinten is állandó maradt, Észak-Angliában és Közép-Skóciában a leállások 0% -os változást eredményeztek az elmúlt 4 hét alatt. Ezáltal Wales, Midlands és Észak-Anglia stabil maradt a 80% -os mobilitás körül, míg a délnyugati rész és a határ mentén a mobilitás 90% alá esett.

Míg a mobilitás növekedése régiónként egyenletes, a Locomizer adatai szerint a "Polo menta" alakú mobilitási mintát mutatják be a nagyvárosok főutcáin; így a városközpontok jellemzően lassabban térnek vissza, miközben a belvároson kívüli főutcák újjáélednek, s a lakosság újból felfedezi a helyi környezetet munka, vásárlás és társasági élet céljából.

A Posterscope által megrendelt és a Dipsticks által végzett legutóbbi kutatásból tudjuk, hogy a helyi főutcán új tapasztalatot szereztek. 61% -uk egyetértett abban, hogy a karantén rádöbbentette őket a fontos dolgokra. A kutatás azt is megmutatta, hogy azokon a helyeken, ahol például bevásárolni jártak az emberek, ott jobban ismerik a kültéri reklámokat.

Érdekes, hogy a bevásárlóközpontok is újjáéledtek, augusztus 30-ig az iskolai vásárlók közönsége elérte a COVID előtti szint 94%-át. Míg a Shopping Center Footfall és a Google Mobility Data szerint szeptember elején a közönség 80%-ot ért el.

London továbbra is stabil, 65% -os mobilitási szinten van, az egyes londoni kerületekben csak kismértékű változások történtek a mobilitásban. A legnagyobb növekedés(0.25%-os) Enfieldben, Greenwichben és Redbridge-ben volt. A londoni mobilitás növekedésének legnagyobb része a külső londoni kerületből származik, az átlagos mobilitási szint ma 76% -ot tesz ki (London belterületéhez képest,ami 59%) mivel az irodai dolgozók továbbra is otthon dolgoznak, és kisebb a forgalom London belvárosában.

Az ONS szerint a héten folytatódik az a növekvő tendencia a dolgozó felnőttek arányában, akik legalább egy alkalommal utaznak munkába. 10 dolgozóból (64%) több mint 6 ment munkába (vagy kizárólag az otthoni munkavégzéssel kombinálva) az elmúlt hét napban, szemben a múlt heti 62% -kal, a fő változás azoktól származott, akik kizárólag munkába utaztak.

Az OOH szempontjából mostmár kéthetente elérhető csaknem 1,8 milliárd hatás a piacon a havi stabil növekedés után. Adataink szerint még több millió hatás tért vissza az OOH piacára más környezetekben is, nagyszerű lehetőséget kínálva a különböző közönségek elérésére az egész Egyesült Királyságban.

Forrás: Posterscope


További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!