mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
2021-ben továbbra is az R-time értékesíti a WarnerMedia csatornáit
2020-11-23 10:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A WarnerMedia csoport 2021. január 1-től továbbra is az R-time kereskedőházat bízza meg csatornáinak, a Boomerang és a Cartoon Network reklámidejének értékesítésével.

A 2021-es évben a WarnerMedia csatornáinak szpot és non szpot értékesítésével az R-time a jövő évben is 34 csatornából álló portfóliójával biztosítja az igen színes értékesítési lehetőségeket a hirdető partnerek részére. A 2020. január 1-jén csatlakozott kereskedelmi partnerekkel az R-time portfólió az idei év első 10 hónapjának átlagában magabiztosan piacvezető lett a 18-49-es korcsoportban, teljes napban és főműsoridőben egyaránt.

"Nagyon izgatottak vagyunk, hogy folytathatjuk együttműködésünket az M-RTL Zrt.-vel. A 2020-as év mindenki számára kihívást jelentő évet hozott, de nagy reményeket fűzünk a következő évhez, különösen amiatt, mert új lehetőségek nyílnak meg a Cartoon Network és a Boomerang számára Magyarországon. 2021. januárjától csatornáink a cseh joghatóság alá kerülnek, ami izgalmas hír számunkra és jövőbeli ügyfeleink számára." - mondta Marta Szwakopf (Director of AdSales & Brand Solutions CEE) az együttműködés meghosszabbításával kapcsolatban.

A 2021. január 1-től megváltozott joghatósági szabályozásokkal, egy sokkal rugalmasabb értékesítési megközelítést tud garantálni a piacvezető sales house, melyet Dudás Gergely, az R-time ügyvezető igazgatója és az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója is üdvözöl:

"Nagyon pozitívan értékeljük, hogy az idei év minden történésével együtt is sikerült egy olyan üzleti kapcsolatot kialakítani a WarnerMediaval, amelynek köszönhetően, ezt az együttműködést a továbbiakban is ebben a formában tudjuk folytatni. Sok partnerünk számára jelentős és pozitív változással jár az a tény, hogy a WarnerMedia csatornákon futó kereskedelmi megjelenéseknek január elsejével már a cseh szabályozásnak kell megfelelniük, amely szabályozás sokkal nagyobb összhangban áll a magyar szabályozással, mint amilyen a brit OFCOM volt. Így nem kell lényegesen más szempontok alapján tervezni a WarnerMedia csatornákon futó kampányokat sem, ezzel pedig teljesebb lett a szinergia a gyerekcsatorna portfóliónkban is."


Forrás: Nielsen Közönségmérés, R-time portfolió közönségarány (SHR%), 18-49 konszolidált vendég adatokkal, 2020. január 1. - október 31., főműsoridő (19:00-22:59): 45%, teljes nap (02:00 - 25:59): 42.4%.

RTL Magyarország


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!