mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Termelői gasztrokalauzt adott ki a Magyar Konyha
2020-11-30 10:49 [MTI + Mediainfo.hu]

TOP 100 termelő címmel gyűjti össze a legmagasabb minőségű magyarországi alapanyagok előállítóit és beszerzési forrásait a Magyar Konyha legújabb gasztrokalauza.

A 136 oldalas, térképpel ellátott kiadvány a magazin most megjelent ünnepi számával együtt érhető el.

Közép-Európa legrégibb gasztromagazinja megújulásának tizedik évét ünnepli, ez a 100. lapszám, amelyet az új szerkesztőség készített. Ebben a tíz évben a Magyar Konyha bemutatta a magyar és a külföldi séfek elitjét, közölt 3000 eredeti receptet és megismertette az olvasókat 300 gazdával, akik közül a 100 legjobbnak a portréját most a lap mellé csomagolt "karácsonyi ajándékként" adják át a vásárlóknak - közölte az MTI-vel a Magyar Konyha.

A kiadvány "A termőföldtől az asztalig" mottóval olyan gazdákat mutat be, akik terményeiket maguk dolgozzák fel, kerülik a vegyszerek, adalékanyagok használatát, ügyelnek a fenntarthatóságra és akiknek a termékeihez piacokon, boltokban, a saját portájukon bárki hozzájuthat. Az olvasók így megtudhatják, hol kaphatnak friss tejet, tojást, vajat, kiváló mangalica-, angus- vagy bárányhúst, kik készítik a legfinomabb sajtokat, mézet, lekvárt, szörpöt, ecetet, mustárt vagy tormát.

A Madary Orsolya és Sümegi Noémi által szerkesztett, ünnepi gasztrokalauzban szerepel a családi gazdaságok leírása, jellemző termékeik, valamint egy címlista, amelyből az is kiderül, mi hol kapható és melyik termelő vállal házhoz szállítást - áll a közleményben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!