mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új rovatot indít a klímahírek számára a Financial Times
2021-03-09 09:29 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Financial Times (FT) felmérése kimutatta, hogy olvasói értékelik a környezetvédelmi beszámolót, mivel segít nekik üzleti és személyes döntéseikben.

A kiadó most arra törekszik, hogy előfizetőinek számát növelje ezzel az igénnyel.

A Financial Times a közönség növekvő keresletére válaszul új éghajlatváltozási részleget indított digitális platformjain.

A Climate Capital az online központja az éghajlatváltozással kapcsolatos tartalmak számára, mind az Financial Times applikációjában, mind a honlapján. Az éghajlatváltozással kapcsolatos cikkeken túl közösségi és virtuális eseményprogramot kínál az előfizetőknek, amely tájékoztatást nyújt számukra és vállalkozásaik számára felmerülő kockázatokról és lehetőségekről.

"A FT összes újságírási és szerkesztői terméke arra fókuszál, hogy bevonja a jelenlegi előfizetőket, és újakat vonzzon" - mondja Renée Kaplan, a digitális szerkesztői fejlesztés vezetője.

"A meglévő éghajlati lefedettségünkkel már nagyon magas szintű érdeklődést tapasztaltunk a közönségünktől, amely évről évre növekszik. Éghajlatváltozással kapcsolatos témák az átlagosnál nagyobb tömeget szólítanak meg.

Climate Capital célja, hogy rögzítse az elkötelezettséget, ami még nagyobb és értékesebb élményt biztosít a fizető olvasóknak. Mindennél fontosabb téma a tudatosság, az új közönség számára megkülönböztet egy másik szempont szerinti lefedettséget.

Az FT globális olvasóinak 2020 augusztusában végzett felmérése kimutatta, hogy a válaszadók több mint háromnegyede "rendkívül" vagy "nagyon" fontosnak" jelölte meg az éghajlatváltozás általános témáját. Tiszta energia történetek is felmerültek, mint például a nagy forgalom volumene.

A Climate Capital részlegét Leslie Hook újságíró vezeti, Emiliya Mychasuk szerkeszti és Camilla Hodgson tölti be a riporter szerepét a Financial Times-nál. Ez a felépítés, koordinációt biztosít nekünk, nagyobb összpontosítást és jelentős forrást, az üzembe helyezés minden részével a FT-nél, írja Mychasuk.

Olvasóink a felmérésekben úgy nyilatkoztak, hogy mélyreható betekintést akarnak nyerni a témába és meg akarják tudni a legfontosabb tényeket, számokat, grafikonokat és idézeteket. Meg szeretnék érteni, mindazt az információt amik elősegítik őket az üzleti változások munkahelyi megértésében, a vásárlási döntésekben és viselkedések tájékoztatásában, mind a személyes döntések meghozatalában, mind képesek legyenek felvenni a fonalat a barátokkal, családtagokkal és kollégákkal folytatott beszélgetések alkalmával.

"Lefedettségük ki fog terjedni az értelmező újságírásra, az adatok és a vizualizáció felhasználásával, az igények kielégítésének érdekében, valamint megjelenítenek interjúkat a változások döntéshozóival, továbbá számos friss hírt és elemzést is publikálnak majd az üzleti szektorokban."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!