mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Balogh Erika
Balogh Erika
Insomnia Reklámügynökség
stratégiai tervező


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új ügyvezető igazgató a Hankook Tire élén
2021-03-22 09:40 [Marketinginfo.hu]

Min Sung Won személyében új ügyvezető igazgató érkezett a Hankook Tire Budapest Kft. fővárosi értékesítési központja élére.

Az új ügyvezető a prémium abroncsgyártó értékesítési és marketing tevékenységeinek stratégiai irányításáért felel a magyar és a román piacon. Min Sung Won a koronavírus járvány által támasztott nehézségek közepette széleskörűen megalapozott szakmai ismereteire és iparági tapasztalataira támaszkodva veszi át a budapesti központ irányítását és biztosítja további eredményes működést.

Min Sung Won az Arizonai Állami Egyetemen 2003-ban kommunikáció szakon szerzett diplomát, majd a koreai Sogang Egyetem marketing mesterképzésében vett részt. Pályafutását a Hankook Tire globális vállalati kommunikációs csapatánál kezdte 2006-ban, és számos különféle pozíciót töltött be a cégcsoport koreai, észak-amerikai és európai vállalatainál. Az elmúlt évek során a vállalati kommunikáció, az értékesítés, a márkaépítés és a marketingstratégia területén szerzett tapasztalatot. Budapesti kinevezését megelőzően a Hankook európai központjában működő marketingstratégiai csapattal dolgozott.

"Amióta 2007-ben letettük itt a Hankook regionális termelésének alapjait, Magyarország vállalatunk számára stratégiai jelentőségű piac" - mondta Sanghoon Lee, a Hankook Tire Europe elnöke. "A gumiabroncs-értékesítésben és marketingkommunikációban szerzett sokéves tapasztalatának köszönhetően biztosak lehetünk abban, hogy Min Sung Won a járvány által előidézett nehezítő körülmények ellenére is folytatja elődeinek sikeres és eredményes munkáját a magyar piacon."

"Nagy örömömre szolgál, hogy csatlakozhatok a Hankook magyarországi értékesítési és marketing csapatához. Lenyűgözőnek tartom azokat az innovációkat, amelyeket a vállalat a gumiabroncsok piacán évről évre bevezet. Noha tisztában vagyunk az előttünk álló kihívásokkal, ambiciózus célokat tűztünk ki a fenntartható növekedés érdekében, és nincs kétségem afelől, hogy a következő évek során a Hankook tovább erősíti pozícióit Európában" - mondta Min Sung Won.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!