mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Suzuki Vitara az Elviszlek magammal új partnere
2021-04-06 10:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A díjnyertes Elviszlek magammal című beszélgetős műsor, és a magyarországi eladásokat magabiztosan vezető Suzuki Vitara talált egymásra egy hosszútávú együttműködés keretében.

Az elkövetkező egy évben ugyanis egy 48 Voltos hibrid rendszerrel felszerelt Suzuki Vitara szolgál majd a beszélgetések "helyszínéül", és lesz társa D. Tóth Kriszta műsorvezetőnek a mindennapok során.

Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója és Hársfalvi János marketingvezető adták át D.Tóth Krisztának, a WMN.hu alapítójának azt a hófehér, automata váltós, 48 Voltos lágy hibrid Suzuki Vitarát, amely állandó szereplője lesz az Elviszlek magammal című műsornak.

A népszerű talkshow elmúlt 10 évada során csaknem 200 adás készült, amelyben D. Tóth Kriszta olyan művészekkel, közéleti szereplőkkel beszélgetett, mint Mácsai Pál, Sebestyén Balázs, Borbás Marcsi vagy a Bagossy fivérek.

"Számomra az autóhasználat olyan, mint az oxigén. Kell az élethez és kell a munkához, az alkotáshoz. Az Elviszlek magammal stábjának a kocsi teljes jogú tagja, hiszen egyrészt ez szolgál a műsor helyszínéül, másrészt munkaeszköz is, amibe be kell pakolnunk minden a forgatáshoz szükséges felszerelést. Mindemellett életvitelszerűen is használom azt az autót, amivel forgatok - így ez a közös munka és együttműködés a járművel szinte szimbiózisban folyik" - mondta el D. Tóth Kriszta az átadó után, ahol Hársfalvi János ismertette Krisztával az autó vezetéstámogató és egyéb funkcióinak a használatát.

"A Suzuki Vitara nemcsak az ország kedvenc autója, hanem az ország kedvenc, Magyarországon gyártott autója is egyben. Külön öröm számunkra, hogy zászlóshajó modellünkkel egy olyan műsornak lehetünk az együttműködő partnerei, amelyben az ország legmeghatározóbb közéleti szereplőit ismerhetik meg a nézők egy kicsit közelebbről. Nemcsak az Elviszlek magammal, hanem a Vitara is több szakmai díjat nyert pályafutása során, ezért úgy gondolom, méltó társa lesz a stábnak az elkövetkező egy évben" - mondta Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója.

"Kriszta a leghitelesebb közszereplők egyike. Mindemellett olyan személy, aki nagy figyelmet fordít a környezetvédelemre, ezért örömünkre szolgál, hogy egy környezetbarát modellünk mellett tette le a voksát. Biztos vagyok benne, hogy a Vitara fejlett vezetéstámogató rendszerei hozzájárulnak majd a forgatások biztonságához, a lágy hibrid meghajtás pedig lehetővé teszi a környezetbarát autózást is" - fejezte be Hársfalvi János marketingvezető.

A Vitarában 25 epizód készül majd, amelyeket 2021 tavaszától nem csak a WMN.hu YouTube csatornáján, hanem a Spektrum Home televízió műsorán is meg lehet majd tekinteni.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!