mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Csípős paprikakrém, a csiliszósz kistestvére (x)
2021-07-10 15:49 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Nem kevesebbet állítunk, minthogy a csípős paprikakrémnek stabil helye van minden család konyhájában.

A különböző csípős ízesítőket sokan vásárolják a hagyományos élelmiszerboltokban, és tartják a háztartásukban, de ha már a minőség és a magasabb kulináris élmény is szemponttá válik, akkor érdemes megismerkedni a különlegesebb márkákkal.

A Chili Hungária Webáruház egy innovatív manufaktúrát takar, akik nem a járt, már sokak által kikoptatott utat választották, amikor termékpalettájukat összeállították. A márka mögött egy családi vállalkozás áll, különösen a családfő, Diczkó László, aki időt, energiát nem sajnálva kísérletezik a különböző erősségű csilipaprikák saját földön történő termesztésével, mostanában leginkább az ökológiai gazdálkodás módszereit alkalmazva. László szereti újragondolni a már létező dolgokat, előrukkolni valamivel, ami úgy hagyománytisztelő, hogy közben merészen új is. Így készültek el csípős paprikakrémjei is.

Az új termék gyorsan népszerűvé vált a csili szerelmeseinek körében, nem véletlenül.

Régi ismerősök új ruhában

Újjászülettek a csiliszószok is. Olyan ízvilágot sikerült kihozni belőlük a Chili Hungária Webáruház tulajdonosának, hogy több közülük nemzetközi szinten is sikert ért el, pl. az amerikai World Hot Sauce Awards díját is elnyerte. A rangosnak számító világversenyen a "Spirit of Attila" csiliszósz első, míg a "Tüzes mennykő" második helyezett lett.

Mi a titka?

A pontos receptúra természetesen hétpecsétes titok. Annyit azonban elárulhatunk, hogy a csili a leszedése után milyen feldolgozási folyamaton megy át, mire ízletes, ellenállhatatlan csípős szósz lesz belőle.

Fontos, hogy olyan technológiát és eljárásokat alkalmazzanak, amelyek segítségével megőrzik a csili egyediségét, a paprikafajta alapvető jellemzőit.

A csilit leszedés után megfőzik, majd addig préselik, amíg állaga selymesen folyós lesz. Ezután jön az ízesítés, amivel tulajdonképpen karaktert kap minden egyes termék.

A szószt a paprikakrémtől a darált paprika textúrája különbözteti meg, utóbbi ugyanis friss állapotában ledarált csilipaprikából készül, tehát a paprikakrém elkészítéséhez nem kell megfőzni a csilit. Egy kis só "bolondítja meg", ahogy nagyanyáink mondanák, és már fogyasztható is.

Bár a csili alapvetően mexikói eredetű alapanyag, nem véletlen, hogy a magyarok között is annyi rajongója van. A paprikás ízt szinte az anyatejjel szívjuk magunkba, felnőtté válva pedig már egyre erőteljesebb ízhatásra vágyunk belőle. Ha még csíp is, annál jobb. Nem igaz?

A Chili Hungária Webáruház kétféle csípős paprikakrémet kínál

1. Csípős, magyaros paprikakrém: 5-ből 3-as csípősségű termék, és remek fűszerezést nyújt levesek, pörköltek, tésztaszószok receptjeihez.
2. Dominátor: tradicionális csípős paprikakrém, amely 5-ből 4-es erősséggel csíp. 100%-ban Habanero csiliből áll, amelyet csak egy kis só kísér, hogy még jobban kidomborodjon a paprika íze.

Te kóstoltad már?



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!