mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Több mint 1,3 millióan nézték a döntőt az M4 Sporton
2021-07-12 10:42 [MTI + Mediainfo.hu]

Vasárnap este több mint 1,3 millióan nézték az M4 Sporton a labdarúgó Európa-bajnokság döntőjét.

A csatorna közleménye szerint az Olaszország-Anglia összecsapás lett az év második legnézettebb műsora, a rangsorban a 2-2-es döntetlennel végződött Németország-Magyarország áll az élen továbbra is 1 751 699 nézővel.

A nyitónaptól a döntőig összesen 5 millió 374 ezren néztek bele az M4 Sport közvetítéseibe, ez a televíziót néző teljes (4+) népesség 62 százaléka.

Az Eb-döntő és a három magyar vonatkozású csoportmérkőzés volt a teljes hazai piacon 2021 eddigi legnézettebb műsora. A tizenegyespárbajban olasz sikert hozó vasárnap esti londoni finálét élőben 1 342 881 fő nézte és 2,2 millió embert ért el. Ez azt jelenti, hogy a mérkőzés ideje alatt a televíziót nézők 42 százaléka választotta az Olaszország-Anglia találkozót.

Online is kiemelkedő nézettséget hozott az összecsapás: az m4sport.hu weboldalon 121 295 fő kísérte figyelemmel a közvetítést, akik 326 306 videóindítást kezdeményeztek.

A döntő mellett a két elődöntő is kiemelkedő nézettséget hozott. Az Anglia-Dánia összecsapást 931 625 néző, az Olaszország-Spanyolország találkozót 883 263 néző követte.

Az Európa-bajnokság ideje alatt a teljes napot vizsgálva az M4 Sport tizenegy alkalommal volt a legnézettebb csatorna Magyarországon, amennyiben csak az esti, 18.30 és 22.00 óra közötti idősávra szűkítjük a vizsgált időszakot, akkor tizenhét napon volt piacvezető. A csatornán sugárzott 45 élő mérkőzés közül 38 esetében volt a legnézettebb az M4 Sport a találkozók ideje alatt.

Az M4 Sporton július 23-tól a magyarokért is újra szoríthatnak a szurkolók, a tokiói olimpiát a közmédia sportcsatornája mellett, párhuzamosan a Duna tévécsatornán és az m4sport.hu oldalon is élőben követhetik a nézők.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!