mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Aranyértitkok, avagy könnyítsen könnyedén! (x)
2021-07-21 09:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az aranyértitkok olyan dolgok, amelyek valóban homályban maradnak.

Viszonylag kevés olyan szituáció van a mindennapi életben, ahol az aranyér központi téma lenne - kivéve persze az ezzel foglalkozó orvosi rendelőket.

Az emberek általában nem beszélik meg, hogy kinek van, kinek mekkora, milyen tünetei vannak. Pedig ha nem számítanak tabunak, nem lenne a rosszul értelmezett szemérem része, ez a betegség is könnyebben kezelhető lenne.

Az internet és a mindent tudó Google sokat javított a helyzeten. Remekül rá lehet keresni a tünetekre, és dr. Google segítségével jó eséllyel ki lehet deríteni, mi a helyzet délen. A keresőmotoros öngyógyítás persze nem javasolt, de legalább nagyjából meg lehet határozni, melyik orvosi rendelésre kérjünk időpontot. Ha baj van, mindegy, hogyan jutunk el a megoldás kapujáig, a lényeg, hogy be merjünk lépni.

Az aranyértitok nyitja

A témában egyre több minőségi irodalom születik. A népi gyógyászat, a tippek, trükkök, praktikák is jelen vannak, de sok már a hiteles tartalom is. Azok a legjobb oldalak, amelyek szakemberek, orvosok által készülnek, hiszen ők a szakértői a témának. Az ilyen oldalakon leinformálhatók az orvosok, sok esetben azonnal be is lehet jelentkezni a rendelésre. A szöveg érthető, mégis nevén nevezi a dolgokat. A finomkodó, szakmai ismérvek nélküli oldalak nem jók, hiszen aki virágnyelven beszél az aranyérről és a székelési problémákról, lehet, hogy csak egy érdeklődő laikus.

A jó tartalom könnyen érthető, rendszerezett, hangvétele baráti, nyílt, szakmailag helytálló. Részletesen foglalkozik a végbéllel, annak betegségeivel, megismerteti ezt a területet a pácienssel, részletes leírást ad az egyes vizsgálatokról. Az ilyen oldalak segítenek felelősen és jól dönteni. Ez az első lépés, hogy a páciens megszabadulhasson a kínzó problémától, amelyről mindenki tud, de senki nem beszél, nem ad használható tanácsot.

Nem könnyű a könnyítés

Az emésztés utolsó fázisáról, vagyis a székelésről pláne nem illik beszélni. Kisgyermekkorban kivétel nélkül mindenki megkapja, hogy erről nem illik beszélni. Ez pedig rögzül, így egy egész életre eldől, hogy ebből baj lesz. Nem beszélünk róla, nem kérdezünk, némán szenvedünk.

Pedig van megoldás, és az első komoly tünetekig sem kellene eljutni. A hibás szocializációs folyamat ellen nehéz felvenni a küzdelmet. Ezt csak hiteles, szakmai oldalakkal lehet, hiszen a páciensek többsége először az internetről fog tájékozódni.

Az aranyérbetegség komolyra fordulása előtt már lehet jó tanácsokkal szolgálni. Aki legyőzi saját szemérmességét és tájékozódik, sokszor már ilyenkor javulást tapasztal. Persze, csak ha valóban hiteles oldalról tájékozódik. Az álljunk-egy-lábon-éjfélkor-kezünkben-hóvirággal-jellegű tanácsok nem kifizetődőek, így tudni kell szelektálni. Venni kell a fáradságot önmagunk, működésünk megismerésére, amely sokat segít az első orvosi vizitkor. Erre nem szabad sokat várni!



További hírek:


Exkluzív break

Béta együttható

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!