mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Extrametál.hu - élben az élen (x)
2021-08-25 09:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy családi vállalkozás, amely mára már Nyugat-, Kelet- és Közép-Európa piacvezető finomacéláru üzlethálózatává nőtte ki magát.

Egy családi vállalkozás, ahol a legnagyobb világmárkák termékei garantálják a minőséget. Az Extrametál.hu üzlettörténete példaértékű lehet mindenki számára.

A kezdetek

Az Extrametál.hu finomacéláru forgalmazásával és gyártásával foglalkozó családi vállalkozást az 1920-as évben hozták létre. A még ma is működő Bartók Béla 59. szám alatti üzletben kezdetben saját, német és magyar gyártású edény- és evőeszközkészleteket forgalmaztak. Itt működött az a gyártóműhely is, ahol akkor még kuriózumnak számító konyhai eszközöket gyártottak. Itt készítették a közismert tök-, káposzta- és uborkagyalukat, a tésztaszaggatókat és -vágókat. A finomacél profil az 1980-as évek elejétől még jobban megerősödött.

A kezdetektől fogva egészen 1980-ig a kész termékekkel megjelentek a nagyobb városokban (Debrecen, Szeged, Kaposvár) rendszeresen megrendezett vásárokon is. Abban az időben a vásárok a kereskedelem szempontjából még nagy jelentőséggel bírtak, hiszen az emberek csak itt tudták beszerezni a háztartásba szükséges eszközöket (és egyéb dolgokat).

Fokozatos nyitás a külföldi piacok felé az 1970-es évektől

Az Extrametál.hu a már jól bejáratott saját késes profiljának bővítése és megerősítése érdekében az 1970-80-as években sorra vette fel a kapcsolatot világcégekkel, és importálni kezdte a termékeit. Így ismertette és szerettette meg a vásárlókkal a Victorinox, a Wüsthof, az Otto Herder-Solingen márkákat, majd a nagy sikerre és keresettségre való tekintettel egyre több világmárkát tett elérhetővé a hazai közönség számára is. Ennek eredményeképpen napjainkra az általuk forgalmazott márkák száma eléri a harmincat.

Az Extrametál.hu több világmárka kizárólagos képviseletét látja el

Szakmai hozzáértésük elismeréseként a legnagyobb világmárkák az Extrametált bízták meg magyarországi képviseletükkel, ráadásul egyes gyártók - mint a Victorinox, a Cold Steel, az Otto Herder, a Wüsthof-DreizackWerk a kizárólagos képviseletet bízta a cégre, ami sok esetben még a szomszédos országokra is kiterjed.

Napjainkban

Az Extrametál.hu a finomacéláruk területén napjainkra mindenre kiterjedő és teljes körű választékkal rendelkezik. Kések, ollók, kardok, tőrök, fenőacélok, fenőkövek, professzionális vágóeszközök, manikűr-pedikűr, borotvakések, kiegészítők és ajándéktárgyak - bármiről is legyen szó, ami acélből készül, az Extrametál.hu az évtizedek során szerzett tapasztalatok birtokában az "élek szakértője" lett.

A családi vállalkozás folyamatosan bővülő termékkínálatával (viszonyításképpen: már 2006-ban több mint 10.000 különböző minőségi termékkel rendelkezett), országos üzlethálózatával (2017-ben 21 üzletet működtetett), minden igényt figyelembe vevő webáruházzal várja vásárlóit - így téged is. Előny, hogy a webáruházban megrendelt termékeket nem csak postai úton vagy futárszolgálattal kaphatod meg, hanem a neked tetsző Extrametál.hu üzletben is átveheted.

Extrametál.hu - élben az élen.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Béta együttható

Exkluzív break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!