mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Musk, Bezos és Branson meghívást kap a filmeseket szállító orosz űrhajó indítására
2021-08-25 12:01 [MTI + Mediainfo.hu]

Meghívást kap Elon Musk, Jeff Bezos és Richard Branson a bajkonuri űrközpontba az első világűrben forgatandó játékfilm stábjának október elejére tervezett indítására.

"Ma meghívót küldök Elon Musk úrnak, de szeretnénk meghívni Branson urat és Bezos urat is" - mondta Dmitrij Rogozin, a Roszkozmosz orosz űripari vállalat vezérigazgatója a Pervij Kanal tévécsatornának nyilatkozva.

A Roszkoszmosz vezére szerint "az űrrajongók nagyszerű triójának" megjelenése a kazahsztáni Bajkonurban a Szojuz MS-19 október 5-re tervezett indításán azt fogja hangsúlyozni, hogy az űr "egyedülálló környezet, ahol egyedülálló emberek találkoznak, akik az országok között fennálló minden probléma ellenére is megtalálják a módját az együttlétnek".

Az űrhajó fedélzetén a tervek szerint Anton Skaplerov űrhajós, Julija Pereszild színésznő és Klim Sipenko rendező-producer fog utazni. A tartalék legénység Oleg Artyemjev űrhajósból, Aljona Mordovina színésznőből és Alekszej Dugyin operatőrből áll.

A stábok az világűrben leforgatandó első, Kihívás munkacímű játékfilm forgatására készülnek. Az űrdráma a Roszkozmosz, a Pervij Kanal és a Yellow, Black and White stúdió koprodukciójában készül.

A meghívott három milliárdos kulcsszerepet játszik az űrrepülés, egyebek között az űrturizmus fejlesztésében. Júliusban Branson és Bezos maga is kipróbálta már az űrkapszulában való repülést, a világűr pereméig emelkedve.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!