mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Felmatricázott mozdony népszerűsíti a Toldi animációs filmet
2021-09-13 09:56 [MTI + Mediainfo.hu]

Felmatricázott mozdony népszerűsíti a Toldi animációs sorozatot, amely szeptember 19-től a Duna Televízióban látható.

Toldi Miklós az erő és a kitartás, a nemzeti büszkeség megtestesítője, ezért fontos, hogy a MÁV-csoport is megjelenítheti az alakját - mondta Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgatója a felmatricázott mozdony sajtóbemutatóján Budapesten.

Hozzátette: Toldi hírét felmatricázott TRAXX mozdonnyal viszik Magyarországon és külhonban, ezzel is hozzájárulva a film népszerűsítéséhez, emléket állítva Arany Jánosnak és Jankovics Marcellnak.

A mozdony havonta 25 ezer kilométert fog megtenni Budapesttől Szombathelyen és Győrön át Szolnok, Békéscsaba, Miskolc és Sátoraljaújhely felé, emellett Romániába is közlekedni fog - fűzte hozzá Homolya Róbert.

Papp Dániel, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy a magyar közmédia történetében mérföldkő a Toldi. Hozzátette: Jankovics Marcellnek ez volt az utolsó munkája.

A 13 részes produkció egyedi, kézzel rajzolt technikával készült az Arany János-emlékévhez kapcsolódva az MTVA pályázatának keretében, az Emberi Erőforrások Minisztériuma által nyújtott támogatásból a Kecskemétfilm Kft. műhelyében.

A tévésorozat az Arany-eposz szerkezetének megfelelően előhangból és tizenkét részből áll.

Jankovics Marcell (1941-2021) utolsó rendezését a Duna Televízió közönsége láthatja először szeptember 19-től - ismertette a részleteket a vezérigazgató.

Az egyes énekek részletgazdag képi világgal és aprólékosan kidolgozott karakterekkel elevenednek meg. A nagyközönség a sorozatot hat vasárnap este nézheti majd a Duna Televízióban 19 óra 40 perctől, első alkalommal három, majd öt héten át két-két rész lesz látható.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!