mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújul az M2 Petőfi TV és a Petőfi Rádió
2021-10-29 09:21 [MTI + Mediainfo.hu]

Inspiráló, aktuális tartalmakkal és friss arculattal, a "fiatalok hangján szól közönségéhez" az M2 Petőfi TV és a Petőfi Rádió.

Azt írták: a két csatorna megújulása már része a közelgő Petőfi-emlékévnek, amelyre a közmédia a Petőfi Irodalmi Múzeummal közösen készül. "A Petőfi átalakulásával azt a célt tűzte ki, hogy popkulturális iránytű legyen az értékkereső fiatalságnak, miközben a hazai zenei választék legjavát kínálja nekik" - fogalmaztak.

Az összegzés felidézi, hogy 2023-ban ünnepeljük Petőfi Sándor születésének 200. évfordulóját. A méltó megemlékezéshez 2022-re és 2023-ra nagyszabású tervekkel készül az MTVA és a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. a Petőfi Irodalmi Múzeummal közösen. Az emlékévhez kapcsolódva újul meg november 3-án megújul az M2 Petőfi TV és a Petőfi Rádió. "A csatornák márkaarca, a forradalmár költő, a reformkor egyik legmeghatározóbb karaktere" - jegyezték meg.

Fontos és szimbolikus változásként azt is kiemelték, hogy mindkét csatorna a főváros kulturális életének kultikus helyszínéről, az A38 hajóról jelentkezik "minden eddiginél közvetlenebb és látványosabb formában".

A közleményben azt írták: a "petőfiség" szellemi szabadságvágy, vagánysággal ötvözve. A műsorvezetők ebben a szemléletben szólnak majd a fiatalokhoz, bemutatva a magyar könnyűzenei kínálat legjavát a mainstreamtől az undergroundig. A csatornák víziója egy közös, szinergikus márkakép, amely a televízió, a rádió és az online tartalmak összehangolásával valósul meg - olvasható a közleményben.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!