mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A turisztikai ügynökség téli országos forgalomélénkítő kampánya
2021-12-14 12:34 [MTI + Mediainfo.hu]

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos forgalomélénkítő kampányt indít 2022. január 10. és február 28. között, amelyben a téli feltöltődési lehetőségeket népszerűsítik belföldön.

A kampányhoz turisztikai szolgáltatók, szálláshelyek, vendéglátóhelyek, fürdők és attrakciók csatlakozását várják - közölte az MTÜ az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint a kampány a hazai wellness-lehetőségekre, a közös családi elvonulásokra, a szezonális gasztronómiára, a kulturális élményekre fókuszál, és arra hívja fel a magyar családok, párok, baráti társaságok figyelmét, hogy Magyarország a téli szezonban is számos élményt tartogat.

Az MTÜ várja azon turisztikai attrakciók és szolgáltatók jelentkezését, amelyek szívesen együttműködnek hazánk téli turisztikai forgalmának élénkítésében, és vállalják, hogy a január 10. és február 28. közötti időszakra "Téli feltöltődés" néven speciális kedvezményes ajánlatot hoznak létre. A részvétel jó lehetőség az év eleji, hagyományosan gyengébb forgalom növelésére - írták.

Az MTÜ a partnereket a csodasmagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé, illetve az átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a kedvezményes ajánlatokat. A kampányhoz való csatlakozás ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. A jelentkezési adatlapot a szolgáltatóknak legkésőbb 2021. december 30-ig kell beküldeni.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!