mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Karácsonyi meglepetés a Városligetben
2021-12-22 10:09 [Marketinginfo.hu]

Óriási, három emelet magas ajándékdobozban érkezett az E.ON Hungária Csoport ünnepi meglepetése a Városligetbe.

A kétméteres masnival átkötött jelképes karácsonyi ajándékcsomag egy Magyarországon először látható digitális megoldást rejt: óriási, 78 négyzetméteres LED felületen, a 3D filmeknél megszokott térhatásban lehet bepillantani a doboz belsejébe és élhetjük át a karácsony hangulatát.

A térhatású animáció, amely egy kedves hóemberrel hozza el a karácsony varázslatos hangulatát, a Műjégpálya nyitvatartási idejében látható minden nap. Az E.ON emellett hétvégenként egy kedves családi élményt is kínál a jégpályára érkezőknek, akik egy hagyományos fakutya többszemélyes, családi változatán korcsolyás "angyalkák" segítségével készíthetnek fényképeket.

Az óriás kivetítőkön alkalmazott 3D-s technológia az egész világon újdonságnak számít, néhány bejárta a világsajtót is. Tokióban egy teljesen valósághű, 4K felbontású óriásmacska kápráztatta el a járókelőket egy hatalmas 3D-s kivetítőn, Szöülban pedig egy grandiózus és lenyűgöző óceáni hullám jelent meg egy épület falán.

Az E.ON Hungária Csoport ügyfeleinek kínált termékeiben és szolgáltatásaiban egyaránt törekszik az innovatív, digitális megoldások bevezetésére és alkalmazására, ugyanez a szemlélet érvényesül karácsonyi aktivitásaiban is. Az elmúlt években egyebek mellett "fényszarvasokkal húzott" villamosokkal, karácsonyi nappalit idéző, fűtött busz- és villamos megállókkal, a legutóbb pedig növények zenéjét közvetítő megállókkal kedveskedett a vállalatcsoport.

A háromdimenziós animáció január 1-én látható utoljára. Az ünnepek elmúltával az installációt lebontják. Az építmény borítását nem dobják ki, hanem fenntarthatósági szempontokat figyelembe véve tartós bevásárlótáskákat készítenek belőle.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!