mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Így fordítsd a vállakozásod javára az internet lehetőségeit (x)
2022-01-12 09:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A technológia fejlődésével és a pandémia elhúzódásával gyökeresen megváltoztak a vásárlási szokások. A tranzakciók egyre nagyobb része kerül át az online térbe, amely kedvez a webáruházak forgalmának.

Ezt felismerték a vállalkozók is, így gombamód megszaporodtak az internetes üzletek. Nincs olyan termék a hazai vagy a nemzetközi piacon, amelyet ne lehetne ilyen módon beszerezni. Igaz ugyan, hogy ez óriási lehetőség a netes áruházak számára. Azonban ahhoz, hogy valóban sikeres legyen egy ilyen vállalkozás, ki kell tudni használni az internet előnyeit.

Figyeld és analizáld a számokat

A netes boltüzemeltetés egyik legnagyobb pozitívuma, hogy gyorsan nagyon pontos adatokhoz juthat az üzemeltető. Ha gondot fordít a vásárlói különféle jellemzőinek részletes kutatásához, jelentősen növelheti a forgalmát. Olyan adatok ezek, amelyek megmutatják például a vevők életkorát.

Pontos képet kaphatunk arról, hogy a webshopunkban honnan navigálnak leginkább a felhasználók, és mennyi időt töltenek az oldalunkon. Ez az információ több szempontból is lényeges. Megmutatja, mennyire hatékonyak a reklámjaink, és mennyire érdekesek az elért célközönség számára a termékeink.

Légy jelen hasznosan

Egy üzleti vállalkozás esetében jelentős kiadásokat igényelnek a különféle marketing megjelenések. Ez ugyanúgy igaz az online és az offline boltokra, szolgáltatásokra is. Az online reklámokról azonban gyorsan mérhető számokban kapunk visszajelzést.

Az internetes marketingünk akkor hatásos, ha azokat a személyeket éri el, akiket mi tulajdonosként megcéloztunk. Azonban nem csupán látnia kell az üzletet a felhasználóknak. A sikerhez megvalósult tranzakció, vagyis bevétel szükséges. Ha a reklámtevékenységünk segíti ezt a folyamatot, akkor jó úton járunk.

Tarts kapcsolatot az ügyfeleiddel

Az internet másik nagy előnye, hogy nagyon gyorsan tudunk egymással kommunikálni. A kereskedelemben nagyon fontos a vásárló és az eladó közötti kapcsolat. A webshopok üzemeltetőinek erre számos lehetősége van, például a Wsfind oldalán, és ezt érdemes is kihasználniuk.

Legyünk folyamatosan elérhetőek a vevőink számára minden szituációban. Köszönjük meg a rendelést, oldjuk meg az esetleges problémákat, jelezzük, ha csúszás történik a szállításban. Csak az hibázik, aki dolgozik, ám ha érzi a vevő, hogy számíthat ránk, jó szájízzel vásárol tőlünk.

Fejlődj folyamatosan

Ugyancsak a vevőkkel való kapcsolattartás az egyik záloga az eredményesen működő internetes üzletnek. Érdemes folyamatosan visszajelzést kérnünk a termékeinkről, a szolgáltatásunkról, az üzleti működésünkről. Akkor tudjuk ugyanis kiszolgálni a vásárlói igényeket, ha ismerjük őket.

A pozitív feedbacket vegyük megerősítésnek, a negatív véleményekből pedig tanuljunk. Érdemes a konkurenciát is figyelemmel kísérni, hiszen lépést kell tartanunk velük, sőt, túl is kell szárnyalnunk őket.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!