mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A kiküldött árajánlatok 100%-os nyomon követésének módja
2022-02-15 12:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Milyen úton és módon valósítható meg a kiküldött árajánlatok 100%-os nyomon követése? Lehetőség szerint fenntartható formában úgy, hogy közben maradjon elegendő idő az összes többi feladatra?

Ezzel foglalkozunk tüzetesebben is a bejegyzés keretei között. Mutatunk egy konkrét szoftveres megoldást, aminek a segítségével drasztikusan növelhető a nyomonkövetés eredményessége. Ennyit a cikk témájáról előzetesen, térjünk is rá a részletekre!

Amiért egyre nehezebb fenntartani az eredményes utánkövetést

A legtöbb vállalkozás mindennapjait non-stop meetingek, problémamegoldás és folyamatos pörgés jellemzi. Ilyen körülmények között pedig könnyen előfordulhat, hogy az eredményes sales szempontjából lényeges utánkövetés elmarad vagy késik.

Pontosan ezen lehet eredményesen javítani például úgy, hogy a bejövő érdeklődőkhöz online adatlap generálódik, mondhatni automatikusan. Sőt, akár villámgyorsan rögzíthető is egy-egy ilyen adatlapra minden fontos információ, amire szükség lehet a későbbiekben.

Vagyis a leadekhez kapcsolódó online adatlapok az elérhetőségi adatokon túl a beszélgetések kimenetelét, illetve a küldött ajánlatok részleteit is tartalmazhatják. Ezáltal bármikor visszakereshető, kivel, mikor és pontosan miben állapodtunk meg.

A 100%-os árajánlat utánkövetését elősegítő modern szoftveres segítség

Képzeljük el azt a felhasználóbarát szoftveres megoldást, ami időben emlékeztet a nyomonkövetés esedékességére úgy, hogy egy helyre gyűjti az adott napra vonatkozó releváns teendőket.

Ennek köszönhetően egyetlen utánkövetés teljesítéséről sem fogunk megfeledkezni, ami hatékonyan elősegíti az értékesítési számok növekedését. Sőt, olyan szoftveres megoldást képzeljünk el, ami akár a naptárral is szinkronizálható.

Talán ki is lehetett a fentiekből találni, hogy a CRM korszerű és felhasználóbarát szoftveréről van szó. Név szerint a MiniCRM-ről, ami marketing automatizáláshoz is alkalmazható a következők alapján.

Miként oldható meg az ajánlatok utánkövetése CRM segítségével, email formájában?

Leginkább úgy, hogy a felhasználóbarát CRM rendszer lehetővé teszi az utánkövető emailek küldését. Méghozzá közvetlenül a rendszerből, hogy ne kelljen ehhez külön-külön platformot alkalmazni.

Ehelyett mindössze három darab kattintással elküldhető sablon emailek állnak rendelkezésre, munkaórák tucatjait spórolva meg ezáltal havi bontásban. Sőt, igény szerint akár erre is rá lehet tenni még egy lapáttal. Mégpedig úgy, hogy a manuális kiküldés helyett automatizált módon történik a kiküldött ajánlatok nyomon követése. Ezáltal a 100%-os arány gyakorlatilag borítékolható, méghozzá úgy, hogy ez nem is visz el indokolatlan kapacitást a csapaton belül.

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!