mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elérhető a KOPÓ applikáció - mesterséges intelligencia a természetjárásban
2022-04-28 09:00 [MTI + Mediainfo.hu]

Természetjárókat, illetve a hazai vadonélő állatvilágot kedvelőket céloz meg egy új, hazai fejlesztésű, ingyenes applikáció, a KOPÓ.

A KOPÓ alkalmazás elsődleges funkciója, hogy a természetet járva segítsen beazonosítani a megtalált állatnyomokat. A lábnyomok beazonosítását egy mesterséges intelligencia (AI) alapú megoldás segíti, de a felhasználók egy hagyományos kérdéssor megválaszolásával manuálisan is be tudják azonosítani a lábnyomokat.

A KOPÓ applikáció a Magyarországon előforduló 30 leggyakoribb emlős lábnyomát képes felismerni. Kirándulás közben ritkán találkozunk vadon élő emlősökkel, kerülik az embert, amire minden okuk meg is van. A nyomaik viszont árulkodnak! Aki csak ismerkedni szeretne a hazai állatvilággal, az applikáció ebben is segítségére lesz.

Az alkalmazás már elérhető a Google Play és App Store webáruházakban, illetve érdemes felkeresni a kopoapp.hu weboldalt is. Az applikáció teljesen ingyenes és a felhasználói közösségtől
lesz egyre okosabb. Minél többen használják és küldik be a talált nyomokat, annál okosabb lesz napról napra, vagyis annál nagyobb pontossággal lesz képes felismerni a talált nyomokat. Sőt, a
beküldött nyomok térképen is megtekinthetők, így a nyomkeresők egymást is segíthetik. Az alkalmazás fejlesztői a jövőben jutalmazni is fogják a legügyesebb nyomkeresőket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!