mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új üzletágat indít a Central Médiacsoport
2022-09-14 09:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kreatív tartalomgyártó üzletágat indít a Central Médiacsoport.

Hazánk egyik vezető médiavállalatának Central Content (CC) divíziója a kiadó online és print felületeinek értékesítése nélkül valósít meg önálló produkciókat, illetve ajánl koncepciókat, valamint multimédiás megoldásokat a kereskedelmi partnerek számára. A CC első számú célcsoportja a kommunikációs és PR vezetők, kreatív ügynökségek.

A Central Médiacsoport elindítja Central Content (CC) divízióját, amely a kiadó különböző szervezeti egységeiben fellelhető tudásanyagot magában foglalva, innovatív tartalmi megoldásokat nyújt ügyfelei számára.

"A Central Content létrehozásával szintetizáljuk a jelenleg, külön szervezeti egységekben fellelhető tudást és kreativitást annak érdekében, hogy nemcsak tartalmi, hanem kreatív és multimédiás megoldásokkal is kiegészítve szolgáljuk ki meglévő és leendő ügyfeleink igényeit. Célunk, hogy kreatív tartalomgyártóként, önálló produkciókat, koncepciókat is ajánlani tudjuk kereskedelmi partnereink számára. Természetesen a CC tevékenysége nem érinti a már meglévő kereskedelmi tartalmi termékeket, szolgáltatásokat" - nyilatkozta Bognár Bálint, a kiadóvállalat digitális üzletágának vezetője.

Az új divízió három területen kezdi meg tevékenységét: Content Marketing, Videó & Podcast és Custom Publishing. Tehát az eddig önálló Custom Publishing üzletág immár a Central Content részeként működik tovább. Az új üzletágoperatív vezetője Erdélyi Péter lesz, a tartalmi egyeztetéseket Krankovics Béla tartalmi vezető, a kereskedelmi egyeztetéseket pedig Szabó Zsolt értékesítési vezető végzi.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!