mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
'Nincs mire várni!' – üzeni a GLAMOUR Bookazine második lapszáma
2022-09-28 09:39 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az értékek újradefiniálására ösztönöz a magazin szerkesztősége.

2022 őszén újabb GLAMOUR Bookazine érkezik: a szerkesztőség hitvallása szerint olyan "időtálló" kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot - melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek - egy környezettudatos, exkluzív rendezvényen, az Országos Széchenyi Könyvtárban leplezték le.

Mi vár ránk a jövőben? - teszi fel a kérdést a GLAMOUR második, 2022 őszén megjelenő Bookazine-ja, és a teljes lapszám ezt a témát járja körül. Ahogy Maróy Krisztina főszerkesztő is írja az olvasókhoz szóló levelében, a GLAMOUR az elmúlt tizennyolc évben rengeteget tett a nőkért: rájuk irányította a reflektorfényt, nyíltan beszélt a problémáikról, a helyzetükről. Most égetőbb a jövő kérdése, mint eddig bármikor. "Vajon csak állunk elébe, vagy alakítani is tudjuk? Vajon le tudjuk lassítani a globális felmelegedést, tudunk változtatni a szokásainkon? Készen állunk a paradigmaváltásra? Kétségtelen, hogy az értékek újradefiniálására van szükség: az életünk így fenntarthatatlan, a növekedés helyett csökkenni kellene vagy legalábbis szinten tartani a másfél fokot, ez befolyásolja a dizájnerek, az újságírók, az élelmiszer forgalmazók és mindenki gondolkodását. Nekünk, mint médiának ezt a változtatást segítenünk kell, meg kell mutassuk azokat az embereket, akik inspirálhatnak bennünket, akik hisznek abban, hogy meg tudjuk állítani a negatív, az életünket, az életterünket, az élővilágot fenyegető folyamatokat" - hangsúlyozza a főszerkesztő.

GLAMOUR példának tekinti az egyéni felszólalást és jövőképként egy demokratikusabb, a Földet jobban tisztelő világot vázol fel. Fontos a tiszta kommunikáció: a magazin szerkesztősége kerüli a zero waste és a fenntarthatóság kifejezéseket, hiszen az előbbi nem létezik, a második pedig azt sugallja, hogy az, ami van, fenntartható. "Az apró változások, mindennapi tevékenységek racionalizálása is segít, de kezdjük el most! Nincs mire várnunk!" - zárja főszerkesztői levelét Maróy Krisztina.

A bookazine címlapjának leleplezését a meghívott hírességek és üzleti partnerek körében, az Országos Széchényi Könyvtárban tartották. Igazodva a szerkesztőség missziójához a dekoráció jelentős része régi kartonok ismételt felhasználásával készült, a nyomtatott molinók helyett LED kijelzőkön kommunikálták üzeneteiket. A meghívottak húsmentes fingerfoodot fogyaszthattak, melyek 99 százalékban hazai alapanyagokból készültek, és természetesen mellőzték a műanyag poharakat is. Ez a szemlélet a búcsúajándékot is meghatározta, így az egész rendezvény egyfajta edukációs szerepet is betöltött, inspirálva számos jelenlévő cégvezetőt a vállalati partik újragondolására.

A GLAMOUR Bookazine tavalyi, első lapszámával életre hívott vállalása immár hagyománnyá vált: a kiadvány teljes bevételét idén a Fridays of Future magyarországi szervezete kapja. A világméretű mozgalom Greta Thunberg inspirációjára jött létre, és tüntetésekkel hívják fel a figyelmet egy rendszerszintű változás szükségességére, hogy megfékezzék a természet pusztítását és a fokozódó klímaválságot.

A GLAMOUR Bookazine limitált példányszámú második lapszáma szeptember 30-tól elérhető a polcokon. A kiadványban egyik legnagyobb színészikonunkkal, Halász Judittal, valamint Nádas Péter íróval és Juhász Szép Annával, a Reményfarm megálmodójával is olvasható interjú.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!