mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport
2022-09-29 09:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport.

A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is.

A Central Médiacsoport már a Nők Lapja és a 24.hu szerkesztőségében is elindította gyakornoki programját, utóbbi platform újságíró gárdáját már két, a programban részt vett gyakornok is erősíti. A Nők Lapjánál 5 jelentkező jelenleg is a gyakornoki program keretei között vállal részt a szerkesztőségi munkából.

Most a Central Digitális Akadémia indulásával egy következő szintre emelnék a programot. A projekt elsődlegesen - a gyakornoki programmal ellentétben - nemcsak az újságírói pálya iránt érdeklődőket várja, hanem olyan elméleti és gyakorlati tudást szeretnének átadni, melyet kamatoztatva médiavállalati backoffice pozícióban is el tudnak helyezkedni a tanulók. A tartalomgyártás, a digitális marketing és médiatudomány iránt nyitott jelentkezőket várnak.

"Az elmúlt két és fél évben a megváltozott körülményekhez történő alkalmazkodáson volt a hangsúlyt valamennyiünk életében, de a már kialakult új normális keretében vissza kell találnunk azokhoz az értékes működési területekhez, amelyek által a sajtószakma gyakorlásához szükséges tudás megőrizhető, és az érdeklődő fiataloknak átadható" - fejtette ki dr. Jurida Petra, a Central Médiacsoport emberierőforrás-igazgatója. "Hisszük, hogy felelősségünk van ebben, és alapvető fontosságú megosztanunk azt a szemléletet és a nálunk felhalmozott tudást, amiben a sajtószínvonal megmaradásának lehetőségét látjuk."

A Central Digitális Akadémia keretében az online térben szükséges ismeretek széleskörű és gyakorlatorientált átadását tűzték ki célul, hiszen digitális vetület nélkül ma már nincs médiatermék. "A Central határozottan és célzottan nyit azon ifjabb generációk irányába, akiktől mi is nagyon sokat tanulhatunk az újfajta médiatartalom-fogyasztásról, és velük együtt tehetünk próbát a média szakmai hagyományait is őrző, de szükségszerű és folyamatos újradefiniálására" - tette hozzá a szakember.

Az ösztöndíjasok 4 hónapig, heti 16 órában tanulhatnak és dolgozhatnak a Central Médiacsoport csapatában. A program végén a kiemelten tehetséges gyakornokok munkalehetőséget is kapnak a médiavállalatnál.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!