mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Twitter alapítója bocsánatot kért a cégnél kialakult helyzetért
2022-11-07 09:29 [MTI + Mediainfo.hu]

A Twitter alapítója személyes felelősséget vállalt azért, hogy a közösségi médiacégnél olyan helyzet alakult ki, hogy az új tulajdonos a dolgozók felétől kénytelen megválni.

Jack Dorsey nyilvánosan is több bírálatot kapott, hogy nem szólalt meg azután, hogy Elon Musk átvette a technológiai vállalkozást.

Dorsey saját Twitter oldalán azt írta, tisztában van azzal, hogy most sokan mérgesek rá. "Enyém a teljes felelősség mindenkinek a helyzetéért: túl gyorsan növesztettem ekkorára a céget, bocsánatot kérek érte" - fogalmazott. Az alapító ugyanakkor hozzátette, tudja hogy a Twitter emberei erősek és ellenállóak, és mindig megtalálják majd útjukat, függetlenül az adott nehéz pillanattól.

A korábbi elnök-vezérigazgató a cég méretére és a kialakult helyzetre való utalással arra célzott, hogy Elon Musk a héten nagyszabású leépítést jelentett be.

Jack Dorsey tavaly novemberben mondott le a Twitter elnök-vezérigazgatói tisztségéről, idén májusban pedig az igazgatótanácsból is távozott.

Elon Musk, a Tesla és SpaceX alapító-vezérigazgatója október 28-án vált hivatalosan a Twitter tulajdonosává, ezzel lezárult a 44 milliárd dolláros adásvételi ügylet. Első lépései között volt, hogy elbocsátotta a cég 3 felsővezetőjét, majd a héten feloszlatta az igazgatótanácsot és bejelentette, hogy a vállalkozás 7500 dolgozójának mintegy felét elbocsátja. Indoklása szerint erre a közösségi médiacég gazdálkodásának kiegyensúlyozása érdekében van szükség, mert az a jelen helyzetben naponta 4 millió dollár veszteséget termel.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!