mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Michal Wodzinski becomes UPDAY’s Editor-in-Chief
2022-01-17 14:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Michal Wodzinski, previously Editor-in-Chief of UPDAY Poland, is now overall responsible for UPDAY's journalistic products and services as Editor-in-Chief UPDAY.

The role has been newly created. Michal will represent the news service's journalistic perspective, contribute to the development of UPDAY's products, and coordinate and communicate between the teams of UPDAY's editorial hubs. Michal leads a team of eight country Editors-in-Chiefs in France, Germany, Italy, the Netherlands, Poland, Spain, Sweden and the UK.

In addition, Michal is responsible for the teams curating UPDAY in Eastern Europe, as well as a new team that is to be built for a test phase of UPDAY in the US. The test will run from mid-February to mid-April and focus on New York State. The top news stream will be curated by a team of six editors and focus both on general news and local news from the region. The test will be limited to iOS.

Thomas Hirsch, CEO UPDAY: "Our daily work focuses on surfacing the news that matter to our users. Our top news are carefully curated and produced by experienced journalists, to ensure they are both accurate and relevant. Therefore, we keep investing in journalistic quality. I am very happy that with Michal, we have found an experienced and talented Editor-in-Chief from our own ranks who will ensure the highest journalistic quality across all our editions and develop UPDAY and its journalistic products further."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!