mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Jelentősen nőtt 2022-ben a Huawei mobilökoszisztémája
2022-12-08 10:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Jelentősen bővült az elmúlt évben a Huawei saját mobilökoszisztémája, a Huawei Mobile Services (HMS).

Az idei év végére már több mint 220 ezer alkalmazást integráltak a rendszerbe, az AppGallery alkalmazásáruházból letölthető appok száma pedig 147 százalékkal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest. A nemrégiben megújult appbolt már több mint 580 millió aktív havi felhasználóval rendelkezik világszerte, ezzel a harmadik legnagyobb alkalmazásáruházzá lépett elő. A vállalat hirdetési platformja, Huawei Ads már naponta négymilliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, forgalmának 40 százaléka pedig Európából érkezik.

A folyamatos fejlesztések eredményeként 2022-ben is dinamikusan bővült a Huawei Technologies saját mobilökoszisztémája, a HMS, amely számos mérföldkövet ért el az elmúlt időszakban. Az ökoszisztéma 8 nagy regionális központja és 15 adatközpontja már a világ több mint 170 országát és régióját fedi le. A közelmúlt növekedési eredményei nagymértékben támaszkodnak a vállalat K+F beruházásaira: a Huawei 17,5 milliárd eurót fektetett be kutatásba és fejlesztésbe, és az Európai Szabadalmi Hivatalnál (European Patent Office) a legtöbb szabadalmi bejelentést tette 2021-ben.

A HUAWEI Ads hirdetőinek száma 2020 óta a kilencszeresére nőtt, ma már több mint kétszáz iparág kétezernél is több hirdetője használja a rendszert. A hirdetés megjelenítők száma a négyszeresére nőtt ugyanebben az időszakban, összesen több mint 360.000-re. A platformon naponta 4 milliárd hirdetési kérelem érkezik, és ez a szám 2023-ban várhatóan az ötszörösére fog növekedni. Az Ads Kits segítségével már 49 ezer alkalmazást integráltak világszerte. Jelenleg a teljes HUAWEI Ads forgalmának 40 százaléka érkezik Európából.

"HMS stratégiánk fókuszában mindig is az AppGallery állt, ami hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt évben gyors ütemben tudjuk bővíteni a HMS Core-ba integrált alkalmazások számát. Ezenfelül növelni tudtuk a minőségi forgalmat más kulcsfontosságú szolgáltatásoknál is, mint amilyen például a Petal Search, a Petal Térkép, a HUAWEI Asszisztens, az AI Search és a HUAWEI Böngésző" - mondta Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke. "- A HUAWEI Ads mellett ezek az elemek képezik az összekapcsolt HMS-ökoszisztémánk alapjait. Úgy tervezték őket, hogy optimális összhangban működve támogassák fejlesztő partnereink üzleti folyamatait, és emellett napi szinten emlékezetes és élvezetes élményt nyújtsanak a felhasználóknak. És ez csak a kezdet, terveink szerint a jövőben is a magas színvonalú, innovatív megközelítésünkre fogunk építeni."

Európában a Huawei HMS-ről alkotott üzleti elképzelése az innovatív eszközök és az együttműködésen alapuló ökoszisztéma kombinációja. Ezt jól szemléltetik a nemrégiben debütáló HUAWEI Mate 50 Pro és HUAWEI nova 10 okostelefonok, amelyek nagyban támaszkodnak a HMS-ökoszisztéma által támogatott szolgáltatásokra.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!