mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Dunán volt a legnagyobb nézettség szilveszterkor
2023-01-06 09:26 [MTI + Mediainfo.hu]

A Duna televízió lett a nézettségi verseny győztese a 2022-es esztendő utolsó napján.

A Csináljuk a fesztivált! szilveszteri fordulója, amely a legnagyobb bulislágereket vonultatta fel, a fiatal, 18-49 éves korosztályban a legnépszerűbb televíziós tartalom lett.

"Különleges adás volt a szilveszteri, amely az 5. elődöntője volt a Csináljuk a fesztivált! című műsornak. Olyan sztárelőadók léptek a színpadra és olyan emlékezetes dalokkal, amelyek valóban minden generációhoz szóltak" - mondta Rókusfalvy Lili, a sorozat társműsorvezetője az M1 aktuális csatorna péntek reggeli műsorában.

A Csináljuk a fesztivált! a 18-49 év közötti korosztályban 8,9 százalékos közönségarányt ért el. Mint elhangzott, a show szilveszteri adásának nézettsége a teljes népesség körében a kereskedelmi csatornákéhoz képest a kétszeresét produkálta.

A Csináljuk a fesztivált! második évada egy hónappal ezelőtt, december 3-án indult a Dunán. A nagyszabású show-műsor, amelynek tematikáját ezúttal a zenei korszakok adják, újra a legnagyobb slágert keresi.

Tíz szombat estén át zajlik a műsor, amelyben ismét a legnépszerűbb hazai előadók éneklik el a nagy magyar slágereket, köztük Bangó Margit, Kovács Kati, Szulák Andrea, Zoltán Erika, Kállay-Saunders András, Poór Péter vagy Kalapács József.

A műsor hatodik, utolsó elődöntője január 7-én szombaton 19 óra 35 perctől láható a Dunán. A mostani adásban a kilencvenes és a 2000-es évek zenei korszakát tekintik át, elhangzik mások mellett egy Charlie-dal is Király Viktor előadásában.

A Csináljuk a fesztivált! három középdöntőjébe hat-hat produkció jut.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!