mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mielőtt elindítanád a vállalkozásod
2023-01-25 09:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Ha azok közé a bátor álmodozók közé tartozol, akik egy saját vállalkozás indítását fontolgatják, érdemes tisztában lenned azzal, hogy a vállalkozói lét bizony nem mindig fenékig tejfel!

Persze rengeteg előnyöd származhat abból, ha a magad ura vagy és nem másnak gályázol.
Tudnod kell, hogy a szabadságnak mindig ára van, és nem minden vállalkozás lesz sikeres. Él egy érdekes és nem túl pozitív kép Magyarországon a vállalkozókról, pedig nem minden vállalkozó gazdag, és a sikeres vállalkozók közül sem mindenki simlis és lop, csal, és hazudik nappal és éjjel egyaránt.

Az ötlettől a megvalósításig hosszú út vezet

Ha a vállalkozás fejlesztéséhez segítségre van szükséged, akkor a PANDORANT csapata profi támogatást nyújt ebben, hogy hosszú távon is sikeres lehessen az a remek ötleted, ami esetleg már jó ideje ott van a fejedben, de még nem tudtál belekezdeni a megvalósításába.

Vállalkozóvá válni és vállalkozónak lenni bizony nem minden esetben egyszerű. Ahhoz, hogy egy ötlet először bevétel, majd egyre szebb profitot termelő sikeres vállalkozás lehessen, kell némi idő és energiabefektetés. Sajnos ezt nem tudod te sem megspórolni. Ám ha pontosan felméred a lehetőségeket és a rendelkezésre álló erőforrásokat, hiszel magadban és kellően sokat is vagy hajlandó tenni az álmodért, van esélyed. Nem is kicsi.

Kérdések, amik segítik a tisztán látást

Ha a fentiek nem vették el a kedved, akkor elárulom, hogy ha megválaszolsz pár kérdést és elvégzel pár lényeges, de nem megugorhatatlan feladatot, akkor sokkal tisztábban látod majd a helyzeted.
 
  • Milyen problémára kínál megoldást az ötleted vagy szolgáltatásod, és mi vele a pontos célod?
  • Mennyi időt szánnál a megvalósítására?
  • Van-e elegendő forrásod hozzá, vagy külső forrásra is szükséged lehet?
  • A pénzügyekkel ki fog foglalkozni?
  • Milyen formában képzeled el a vállalkozásod: egyéni vagy társas vállalkozásként? Főállásban vagy mellékállásban gondoltad az indulást?
  • Ismered a vállalkozásoddal kapcsolatos jogi előírásokat?
  • Az ügyfeleket honnan szerzed majd, és egyáltalán kik képezik a célcsoportod?
  • A versenytársakkal foglalkoztál-e már?
  • Egy mondatban össze tudod foglalni, hogy mire vállalkoznál?


Ezenkívül még szükséged lesz egy üzleti tervre és saját honlapra is. Utóbbit inkább szakemberre bízd!

A költségoldal

Amíg az első beérkező ügyfél befizetésének örülhetsz, addig van jó pár kiadás, amivel mindenképpen kalkulálnod kell. Az alapítás pénzbe kerül, összege a vállalkozási forma függvénye. A könyvelőt is havonta kell fizetni, valamint ügyvédi óradíjjal is számolj az ÁSZF-re, keretszerződésre és hasonlókra. A honlapon ne spórolj, az online külsőt ütősre kell alakítani. Marketingköltéssel fel tudod gyorsítani azt az időt, amíg megismernek és befut az első rendelés, majd egyre több. És ne feledd, hogy az alkalmazotti havi fizetést is pótolni kell, így csak a megfelelő tartalékokkal vágj bele ebbe az izgalmas kalandba!

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!