Élesedik a verseny a munkaerőpiacon
2022-11-07 09:01

Egyes pozíciókban már 20%-ot meghaladóan nőttek a jelöltek bérigényei az elmúlt néhány hónapban.

Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos
szakmai partnereink:











kommunikációs partnereink:
|
|
Mire panaszkodnak a legtöbben, ha tévézésről van szó
2023-01-20 12:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Média- és Hírközlési Biztos hivatalához az elmúlt év második felében több panasz is érkezett a médiabox, illetve a tv-applikációk működésével kapcsolatban.
A legtöbben a műsorfelvételi- és visszanézési lehetőség korlátozottságát, a felvételfunkció nem megfelelő működését és a felvételnél a reklámok kihagyhatatlanságát sérelmezték. Visszatérő kifogások érik emellett a csatornakiosztást is. A panaszokból és más fogyasztói jelzésekből is kitűnik, hogy a tévénézők nem rendelkeznek elegendő információval a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó feltételekről. Kastory Edina, média- és hírközlési biztos szerint nem könnyű átlátni a sokféle műsorfogyasztási módot, hiszen míg a televíziós tartalmakat korábban csak meghatározott helyen, előre meghirdetett műsorrend szerint lehetett elérni, ma már az előfizetői ponttól távol, akár egy okoseszközön is nézhetünk tévét, az általunk kiválasztott műsorszámokat pedig a műsorújságban feltüntetett időpontnál később, és akár többször is megnézhetjük. Napjainkban a technológiák határai összemosódnak, és a szolgáltatáscsomagok több különböző platform (tévé, internet, telefon, okoseszközök) egyidejű használatát is lehetővé teszik. Fontos tudni, hogy... - a tartalmat más állítja elő, más teszi a műsorba és más juttatja el a fogyasztóhoz, tehát nem a műsorszolgáltatónál lehet panaszt emelni mindezzel kapcsolatban;
- arról, hogy melyik műsor vehető fel, nem a hírközlési, hanem a tartalomszolgáltató dönt;
- a műsorok köre az érintettek megállapodásától és nem kis mértékben szerzői jogi vonatkozásoktól függ;
- a műsorszolgáltatást csak csomagban lehet igénybe venni, az egyes csatornák nem válogathatók össze egyénileg;
- ha egy csatorna kikerül a kínálatból, emiatt még a hűségidős szerződés is felmondható kötbérmentesen - az erről szóló szolgáltatói értesítéstől számított - 45 napon belül;
- a műsorrögzítő- és a műsorvisszanéző szolgáltatás nem része a főszolgáltatásnak, ezek ún. kiegészítő szolgáltatások;
- az ezekkel kapcsolatos hibát a hírközlési szolgáltatók nem kötelesek a főszolgáltatásra vonatkozó feltételek szerint 72 órán belül elhárítani - de azt érdemes bejelenteni;
- a műsorok rögzíthetőségével kapcsolatban a szolgáltatók általános szerződési feltételei (ÁSZF) adnak információt;
- a felvételre alkalmas eszközök nem teszik lehetővé valamennyi műsor felvételét, a felvétel és a visszanézés során a reklámok kihagyását, átugrását.
Kapcsolódó cikkek:
További hírek:
|
|
|
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?
 |
Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest
|
 |
Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest
|
 |
Körülbelül a 2022-es szinten marad
|
 |
Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest
|
 |
Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest
|
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!
|