mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kezdődik a Budapest Independent Film Festival
2023-02-02 09:26 [MTI + Mediainfo.hu]

A The Record című svájci animációs rövidfilm vetítésével kezdődik február 9-én a Budapest Independent Film Festival (BIFF) a Kino Cafe Moziban.

Az idei BIFF-en február 9-én és 10-én fikciós és dokumentumfilmeket, rövidfilmeket, animációkat és zenei videókat láthat a közönség - tájékoztatta a Budapest Film Zrt. az MTI-t.

Az esemény két kiemelt alkotása a migrációval, a kitelepítéssel foglalkozik. A guatemalai Andres Rodriguez Roza című drámája, amely a legjobb játékfilmnek járó díjért száll versenybe a fesztiválon, a migrációt, valamint annak az emberekre és a társadalomra gyakorolt hatását vizsgálja. A szerb Ana Lazarevic The Game című alkotása pedig egy embercsempész történetét meséli el, aki megváltoztatja az életről alkotott nézeteit.

A fesztivál rövidfilmes kategóriájának válogatása a párkapcsolati és nemi kérdésekre fókuszál, előtérbe helyezve a test autonómiáját és önrendelkezését. Abortuszra készülő iráni nő történetét mutatja be Aslan Maleknegah Za című alkotása, míg Berényi Andor Vacsora című filmje egy szülői szerepre készülő pár kapcsolatát vizsgálja.

A dokumentumfilmes kategória válogatásában szerepel a tavalyi Berlinalén bemutatott Diva című rövid dokumentumfilm, amely Cat Thy Díváról, vietnami transznőről, utcai ételárusról és előadóművészről szól, aki nap mint nap megosztja életét és küzdelmeit a közösségi médiában - áll a közleményben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!