mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egyszerű módszerek az álláshirdetéseink népszerűsítésére
2023-02-20 10:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Nem titok, hogy a cégénél megüresedett pozíciót egy megfelelő tehetséggel, költséghatékonyan betölteni állandó kihívás a HR világában.

Az ideális jelölt megtalálása és megnyerése ugyanis egyre bonyolultabb. De egyáltalán nem lehetetlen, csupán az internet optimálisabb használatára van szükség.

Először is hirdessük meg a megüresedett pozíciót álláshirdető portálokon!

Az interneten rengetegféle álláshirdető portál található, amelyeket különféle célokra terveztek. Egyesek inkább általánosabbak, és mindenféle szerepkörre, szolgáltatásra és ágazatra kínálnak állást, míg mások inkább egy adott iparágra vonatkoznak. De akadnak olyan weboldalak is, amelyek egy adott régióra vonatkozó állásokat jelenítenek meg.

Ilyen például a BékéscsabaÁllás.hu is, amelynek előnyeiről a https://bekescsabaallas.hu/miert-hirdessen-a-bekescsabaallason aloldalon olvashatunk. Az állásportál segítségével több kis- és középvállalkozás hirdetésére jó eséllyel bukkanhatnak a jelentkezők, olyanokéra is, akik a weboldalukat és a karrieroldalaikat nem tudják a Google legelső oldalára helyezni. Aztán ott van még a videós előszűrés lehetősége is, amely sokkal eredményesebbé és gyorsabbá teszi az ideális jelentkező megtalálását.

Tegyük fel a cég karrier oldalára!

A cég webhelye lényegében a személyazonossága az interneten, ezért nagyon fontos, hogy a karrieroldala is mindig frissítve legyen. Bármilyen más médiumon közzétett bejegyzés csak akkor válik méltóvá és legitimmé a leendő alkalmazott szemében, ha a jelölt ugyanezt látja a weboldalunkon. Egyes kutatások szerint ez a második legnépszerűbb toborzási médium a fentebb is említett állásportálok után.

Népszerűsítsük a márkánkat!

A tehetségek iránti növekvő kereslet miatt elengedhetetlenné vált, hogy a vállalkozás olyan márkává váljon, amelynek a sikeréért szívesen dolgoznak az emberek. Abban az esetben ugyanis, ha a potenciális jelöltek még nem hallottak a cégünkről, és nem ismerik fel a márka értékét, akkor nagyon nehéz lesz őket elérni, akkor is, ha kiváló munkáltatók vagyunk.

Tehát mindenképpen fektessünk időt, energiát és erőforrásokat a márkánk következetes építésére és népszerűsítésére. Ilyen lehet például a korábban említett videós álláspályázat használata is a BékéscsabaÁllás.hu-n. Ezt a fajta technológiai naprakészséget ugyanis az Y és a Z generáció nagyra értékeli.

Végül használjuk ki a jelenlegi alkalmazottak ajánlásait!

Számos oka van annak, hogy az alkalmazotti ajánlási program az újoncok felvételének legjobb módjai közé tartozik, az egyik ilyen a költséghatékonyság. Ezért is érdemes a cégnél hatékony dolgozói ajánlási programot létrehozni méltányos ösztönzőkkel és világos kommunikációs irányvonalakkal.

Ha képesek vagyunk ezt megteremteni, és még emellett a cikkben említett többi lépést is kipipáljuk, akkor az olyan eredményeket fog hozni, amelyek felülmúlják az elvárásainkat.

(x)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!